polkadot





Me n my Cha...


Tema kami untuk kali ini adalah polkadot...hehehe...Merah putih...Cantik tak??? huuu...


Cha Cha...

Kami pakai baju ni mase g kenduri umah mak ngah...Saje nak same2...Papa aje tak polkadot,tp papa pakai merah jgak...Baju ni aku beli kat kedai sebelah tempat aku kerja...Die jual murah2 je coz nak habiskan stok kat kedai die,aku pon ape lagi ..rembat la satu..heee
Sebenarnye banyak gak baju Cha aku beli kat situ..huuu..

Cumil tak  baju Cha??

Aku kenan baju ni coz gaun nye yg cantik bertingkat2 tu...So untuk nak same kan dgn aku,aku ajak hubby cari baju siap plak untuk aku...heee...

Akhirnye setelah puas mencari,aku jumpa baju kurung polkadot ni...Pada awal nye tak da saiz,duh kecewa sungguh mase tu,tp entah mcm ne tuan kedai cari2 jumpe saiz aku (xs)....Sudah jumpe saiz tak sempurna la plak...kain baju tu tak da hock die...hee...tp ok la akak kedai tu bleh jahitkan untuk aku...lg pon cikit aje kan ...Terima kasih...

Papa janji nanti nak belikan baju polkadot ag...heeeeee

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

Greyson Chance feat. Najwa Latif - Paparazzi LIVE @ AIM 18 Malaysia


Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina