Anmum Essential : Percuma Pek 500 g



Ini kisah susu yang diminum oleh Alesya ( Anmum Essenstial)...lepas berhenti minum susu badan Alesya mula minun susu ni...Mula2 pening juga nak cari susu yang sesuai, akhirnya susu ni yg sesuai untuk Alesya..
Ritu Anmum Essential ada  buat promotion. kita boleh tebus pek 500 g dengan percuma, kita hanya hantar hujung pencedok dia je dan kalau bertuah, boleh menang Ipad 2...ada 100 Ipad 2 untuk dimenangi dengan setiap penebusan ke 100.Kalu bertuah alangkah bagusnye...
Aku dah dapat pek 500g percuma tu..tp Ipad 2 tak dapat ag...heee...



Surat dari Anmum.. 

Ni hujung pencedok yang aku hantr..

Sorang boleh tebus 5 kotak sahaja...Aku dapat tebus 2 kotak sahaja., jadila kan...he...Satu kotak aku dah terima,tengah tunggu satu kotak lagi...harap2 boleh menang Ipad 2!!!



Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina