Suratan atau Kebetulan..





Suratan atau kebetulan...
Kadang-kadang kita rasa tak puas hati dengan apa yang orang lain perolehi...Kadang-kadang kita rasa cemburu dengan kejayaan orang lain..perlu ke ada rasa macam tu...

Down sangat.....
Apa yang kita nak tak seindah yang kita impikan...
Ya Allah...sebenarnya kehidupan ini akan jadi indah kalau kita sentiasa berfikiran positif...tapi kita sebagai manusia biasa kadang kala lupa dengan setiap aturan Allah....Setiap yang di aturkan untuk kita sebenarnya ada hikmah disebaliknya....

Akan adakah keajaiban yang bakal berlaku dalam hidup ini... hahaha... angan2 mat jenin saja...tak mungkin bulan kan jatuh keriba, .kena ada usaha,baru dapat hasilnya...Jalan mana yang harus dipilh...masih tercari2...Hmmmm..sampai bila pon tak pasti...

Puteri ku...
Kau lah penawar hidupku sekarang...Biarpon mama belum berjaya mengejar cita2 mama,tapi mama masih ada kamu..Indah nya setiap detik bersama mu sayang....
Alhamdulillah.. Allah tu Maha Adil... :)





 Puteri Kesayangan Hamba....


Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

5 comments:

Aine Ainun said...

saya memahami entri ni. Betull..


Hihi. Mama alesya pon dah update.
Jom kita aktif blogging balik tahun depan 😃😃😃

LYAfrina said...

insyallah lela...
allah swt merencanakan kehidupan y baik buat kita..

y penting kita happy di samping insan kesayangan kita

Khairun Solehah said...

besryukur dgn setiap nikmat dn ujian kn :)

Yana Libra said...

kalau org tu lagi bagus dari kita, think positif kak..ada org lagi teruk dr kita..

jadikan org yg akak cemburu tu sebagai target akak..hehe~ :)

are_lin@yu said...

inshaallah kak..setiap ujiannya ada kemanisan..pelangi pasti akan muncul..kuatkan ati dan sabar ya kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina