Hello papa..

Tit.tit tit..Alesya call sape tu sayang???

Haa..haaa..hooo aaa...kih kih kih...
Alesya cakap ngan sape sayang???

Penat ke sayang??

Ke hulu ke hilir membebel mama tgok...Ntah ape dickap kan nye...
Alesya call papa ea...rindu papa ye...
Setiap kali mama bawa Alesya g buka pintu bilik Alesya akan pangil papa, papa...,Mama cakap,papa tak balik sayang..Biledengar bunyik motor kat depan umah Alesya jerit..papa, papa...Mama cakap tu bukan papa lah....Cian nye anak mama ni....
Minggu lepas papa busy,tak dapat balik cam selalu...Kat tempat papa ad majlis konvo..
Minggu ni papa cakap nak cuti..Papa bawa Alesya jalan2 tau ....

Bila lah kita sekeluarga dapat duduk same2 ye???


Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

4 comments:

Cik Nur said...

kihkihkihkih..pandai dia letak tepon tu dekat telinga yee..hihi

9n0L4 said...

ooooooo kirenye pernah PJJ la dulu ehhh. same la kite. ;)

wan nurul hezrina said...

sib lah nurul tak pernah pjj.mcm manalah rasanye ek..huhu takmolah kalau bleh.huhu

kemain ralit dia main hp tuh

Cik Aini said...

skrg dah dok sama2 kan..hehehe
sukanya..

psst! ni gara2 xleh tdo la ni tu pasal lah abis godek entry mak encik nih.hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina