Selamat Hari Raye...

Selamat Hari Raya Maaf Zahin Batin...

Ni tema kami tahun ni...Raye tahun ni beraye belah suami dulu..Pas tu baru balik yong peng...Dekat je Padang Sari ngan Yong Peng jadi tak da la masalah sangat kan...


Tomei tak budak kecik ni..heee...suke aku tengok die pakai baju kurung ni..mcm anak dara sudah..heeeee

Dengan Abg Ayiss...Sepupu Alesya satu satu nye...

Pagi2 dah sarapan kueh raye mak tok...Laku kueh raye mak tok taun ni ye..he...Tak dapat amik gambar reramai mase pg raye kat umah  mak tok ... Mak tok dah ramai tetamu dah..Tak sempat....Huhuh....

Dengan nenek tersayang...Cucu mak saye satu satu nye...

Seronok tgok budak2 beratur nak amik duit raye...

Alesya pon nak juga duit raye.....heee...
Bila aku biarkan Alesya jalan sendiri habis kena tolak dgan budak2 ni...Maklumla Alesya kecik lagi...Diaorang pon tak perasan kan.....


With my sepupu...
Diorang ni kembar...Yang sorang dah kahwin yang sorang blum ag...

Sarimah Family, Sariah n My Family

With keluarga Busu...( Adik mak yang bongsu)

Best dapat jumpe diorang...Teringat zaman kecik2 dulu...heee
]
Seronok bila dapat berkumpul sanak sedara kan...Moga2 dapat la berkumpul lagi raye tahun depan...Amin...

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

4 comments:

Cik Nur said...

wah..sedondon..!
agaknya apa tema wakna tahun ni ye.. :)

9n0L4 said...

looking forward to raya tahun ni. yeay. 9 hari lagi. hee.

wan nurul hezrina said...

cumilnyer.baju raya alishya tempah ker beli siap.tapi tgk sedondon mcm tempahkan?nurul ralit tahun nie baju dah sedondon tapi tak plak bergambar..tah nape masatuh sibuk sangat ngalahkan PM

Cik Aini said...

selamat hari raya..heheh
eh yg buaian tu sama dgn buaian yg tangkap dgn CiM tu ka?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina