Kasut


Kacut kacut kacut amek amek...kate Alesya...heeee Kacut tu adalah kasut...selagi die tak dapat selagi tu la die akan menjerit2...heee.. Anak2..sabar je la...Tgok la tu kemane2 je la tu die berjalan.Tak tau takut ini budak..Mak aku kate aku kecik2 dulu penakut, tibe anak tak tau takut plak....Heehe..


Mama panggil suh masuk die masih nak jalan lg...


Dah masuk umah pon masih nak pakai kasut ag la ini budak...


Bile mama tanggal kan kasut nye..ini la jadi nye....huhuhuuuuu...Waaaa waaa... Nangis la Cha...Huuu...Cian die...Jangan marah ye Cha..Kat luar tu cuace panas la.. Nak jalan tu tunggu la cuace redup ye sayang....


Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

5 comments:

@e_da said...

waaaaaaaaaaa.. tengok rumah mak tok.. rindu betul nak balik kg...

lelamaisara said...

balik la....rindu same Danish....

9n0L4 said...

hehe. tula budak kalau dh dpaat kaki. ;)

wan nurul hezrina said...

laaa suka sangat ngan kasut..sofia lak baru dapat kaki tapi bila beli kasut baru semalam n pakaikan dia tak mo jalan berdi terpacak mcm tiang bendera..puas ajak jalan takmo.. minta tanggl

Cik Aini said...

kecik lg Alesya ms ni..lain la plak muka dia bila besar ni..tp xpa mantain comeii gitew :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina