Yang lame berganti Baru...

Sebenarnye ini kisah gelang tangan milik Alesya..Dah 2 kali tukar..hee..Tukar bukan sebab ape,memang dah tak bleh pakai...Pic atas ni mase Alesya umur 3 bulan..Gelang tangan ni dah penyek mase die mule pandai merangkak..habis memang tak serupe gelang lagi dah..heee...

Pic ni mase Alesya umur 10 bulan...Gelang tangan ni pon serupe jgak...Putus dan hancur...Pelik jugak nape jadi gitu..Mungkin gelang ni kosong tu yg mudah hancur...Nak beli yg padat tak mampu..heee
Tahan beberapa bulan saje yg ini...

Pic ini yg terbaru..Tak tau la bertahan berapa lame...Harap2 bertahan la...

( Dapat Snap tangan budak kecik ni je...Jadi la ye..)

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

3 comments:

9n0L4 said...

amboiii, amoi kecik ni dah berganti gelang ye. ;)

wan nurul hezrina said...

kalau kosong dalam mmg mudah punah,.cumilnya tangan pakai gelang=)

Cik Aini said...

mak aii..
dasyat nya Alesya..bakal mami jarum ni.hahahaha

psst..jgn marah ye Alesya,anti gurau2 manja je :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina