Handfone Baru..

Fon baru..

Handfone sama ngan hp suami ...Sehati dan sejiwa..kih kih kih...
Dua2 baru beli..hahah..Kecian tgok hp suami..Dah uzur sgat...Die beli, aku pon menyibuk tukar hp jgak..Padahal hp lame tu elok lg..Gatai je...Dah biase pakai hp lame pakai yg baru kekok plak..huru hara...Terkekeh  kekek ketawa dgn suami aku coz tak biase...haru.....

Ni suami punye hp..

 Ni pon sibuk nak Hp jgak...heeee...



Semalam godeh2 hp tu tibe2 ad something berlaku..habis..Dah kena hantar kedai balik...tak biase pakai ntah ape ditekan nye..nasib tak jahanam..huhuhu...
Kena format balik hp baru tu..Sementara die format hp tu kitaorang singgah karaoke dulu..hahhaha..Dah lame benar tak pekena karaoke..heheh..dpat bape lagu je..Hubby tertekan chainise song...Dah sudah..Tak leh cancel lak tu..Tak patut betul.....Tak dapat lah nyanyi.....rugi rugi....

Best nye dapat nyanyi..hehhe

Nyanyi sampai terlentok habis...hahahha

Sape nak nyanyi lagu ni ????


Mane pic si kecik tengah nyanyi ek??? kih kih kih...(Alesya tinggal kat umah sat mase tu...Cian.....) Dah pandai nyanyi karang mama bawak ea.....


Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

5 comments:

@e_da said...

wahh cibob ngan makcu HP baru yek... best tu!

lelamaisara said...

heheh...best jgak la hp ni...

Cik Nur said...

canggihnya HP mama cute..
nur xboleh pakai HP touch..hihi.susah nak drive.. :)

nyanyi lagu ape tu mama cute..?

9n0L4 said...

ape kuar lagu cine ni. hehe. tau la muke chinese. :p

wan nurul hezrina said...

kemain lagi karaoke..merah arituh nyanyi lagu n karoke lagu raya n lagi papaku pulang dari kota=)hehe

skangnie smart phon mcm2 gayakan.fening tgk..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina