Happy Birthday

Happy besday kakak ku...( fizah yg pakai tudung cokelat tu)


Moga dipanjangkan usia,dimurahkan rezeki hendaknye...(kalu ko senang nanti aku bleh tumpang sekaki..hiiiii)

Nak tau tak rini besday siapa lagi, selain kakak aku...


ta daa.....

..

..

..

..




Besday budak kecik ni jugak...Besday yg ke 14 bulan...Rini genap usia Alesya setahun dua bulan..

Diusia 14 bulan ni Alesya baru pandai berdiri sendiri dan jalan setapak dua..heee..jadi la tu..pelan2 ye sayang....



Diusia ni jugak Alesya sudah mula pandai bercakap...Riuh betul mulut nye...Ape saja yg orang cakap  n buat cepat aje ditiru nye, tp bunyik percakapan nye pelik la...hahaha..Alesya je yg paham....Ada juga perkataan yg bermakna keluar dari mulut si kecil ni, contohnya amek ,nak ,mamam,papa n mama...

Semoga Alesya cepat2 belajar ye...Jadi anak yg bijak dan cerdik ye sayang...


Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

4 comments:

~Sweet Honesty~ said...

alesya mcm amoi2 la..

9n0L4 said...

hehe. kan cik sweety? dgn gigi due btg tu. :)

wan nurul hezrina said...

punyer hpi dier..nak kejar apa gaknyer2..cumil mcm anak cina.hehe

QasehnyaRania said...

singgh melawat..akak cepat upload pic kat melaka..nak tengok ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina