Alesya dengan si kembar

Kembar Tiga Alesya..


Heheh...name je kembar..yang kembar dua je...cumil kan..geram aku tgok budak kembar ni....Anak sepupu aku...Name nye Alesya jagk..Nur Alesya ape ntah belakang nye..lupe aku..heheheh



Diarong ni sebaya semuanya...tua anak aku 2 bulan je...Berat badan pon same je..tu tgok lebih kurang je semua....



Bukan men suke lagi diorang ni...


Best ek dapat anak kembar..heheh..mcm teringin je....hahahha

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

5 comments:

@e_da said...

geram jek aku tgk si icha toncet ni tau.. heheh

lelamaisara said...

nanti si toncet datang umah mak long ea..hehhee

Cik Nur said...

a'ah laaa..mcm kembarrr..hihihih
comell.!

9n0L4 said...

nnt besar, jadi geng la ni. ;)

wan nurul hezrina said...

alahai geram nak tubit pp.yang kembartuh boleh beza yang mana kakak sbb ada lain cket muka..isap puting..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina