06.06.2009

Debaran saat menjadi isteri mu masih segar dalam ingatan....tarikh keramat 06.06.2009 menjadi saksi....saat itu aku sah menjadi isteri mu wahai suami......alangkah gembira rasa hati bila diri ini dirai bak puteri...saat itu la aku duduk bagaikan seorang puteri disamping sang putera....bagaikan mimpi jadi nyata aku dihias cantik...ahhhhhh...aku teringin kembali di waktu itu....BERANGAN!!!"

Ehhhhh..aku bukan berangan tapi mengimbau kenangan lalu la..hahahahaha....
Seronoknye saat itu....papa cepat la buat surprise kat b...tak de pape pon sampai hari ni.....huhuuuu..mengharapkan sesuatu yang indah!!!

Aku ingin bersama mu hingga akhir nanti......jiwa jiwa jiwang jiwang karat karat...:p
Tapi ini juga salah satu doa ku...amin...semoga Allah sentiasa merahmati hubungan aku dengan dia suami ku..i love u sayang....


Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

27 comments:

izan mama mia said...

comelnyer alisya..huhu..dh nampak dlm perut tuu..ehe..komen tak kena entry

NinaAz said...

Alhamdulillah. . Semoga diberkati Allah selalu

Kakzakie said...

Tahniah dari kakak kerana berjaya sudah menjadi isteri bahkan ibu kepada puteri. Moga terus berbahagia.

Happy anniversary!!

wan nurul hezrina abd halim said...

lawanyer dier..selamat ulangtahun perkahwinan kay CM..semoga hari hari bertambah bahagia=)

Chic Na said...

boleh je nak bersanding lagi sekali. heheh..

Yumida Huda said...

selamat ulang tahun ye sis
moga bahagia berkekelan selamanya
moga sis sekeluarga dimurahkan rezeki n dirahmati olehNya

Dayana Bahar said...

happy anniversary.. tahun perkahwinan kita sama... cuma akak lewat sminggu

Called me As said...

insyallah all the best ya

Nurul Ain Zulkarnaind said...

hehe tingat memori indah

Solehah Shamsuddin said...

wah2 akak.skenye ye.haha mau ulang memori lama ye.hehe :)

Ain Dzaya said...

kept loving each other :)

Arina Shamsul said...

happy anniversary dear :) moga jodoh dan kebahagiaan berkekalan dunia akhirat :)

are_lin@yu said...

slmt ulangtahun kak..sweet lah..mmg nmpk lain ;-)

Deq's Qienz said...

tahniah kak..mg bkekalan hingga ke syurga..ehh kaklela ke tuh..lainnya..hehee

aReLaN said...

happy anniversary ye.moga berkekalan ke akhirnya. amin...

QasehnyaRania said...

saya doakan semoga hubungan akak dan suami berkekalan hingga hujung nyawa.
in shaa ALLAH ke syurga. aamiin :)

doakan saya juga ye kak, supaya dipermudahkan utk timang cahaya mata sendiri

wan nurul hezrina abd halim said...

saja lawat kawan 2 gsf..lama tak dengar cerita..nurulpun sik bz jer nak berblogpun da malas

Rosmiza Ali said...

Memang kalau dikenang balik kenangan kahwin dulu especially diijabkabul, terasa sangat indah dan bermakna sangat.. =)

LYAfrina said...

happy anniversary day..
comeynyer lela.. nmpk lbh berisi time ni..

Masha Meisters said...

ni dye En johan semasa masih kurus perut kempis....hehe
sekarang?????

Deqla Manjew said...

ehh deqla x komen lg eh entri ni..? huhu.. terlps pndg kot ..sorry.. alolo sweetnye depa.. nmpk berisi sikit lela dlm pic tu.. hubby lela pulak kurus..slim...hihi..

Cik Aini said...

ecececece
comei je mama Lela kan..
moga bahagia selamnya tau :)

boni kacak said...

so sweet... saya pun nak cenggini juga..hehee

Cik Nur™ said...

cantiknya kak lela..!!!
cantik sangat..
sekarang ni lagi cantik.. :)

Yana Libra said...

hepi belated anniversary kak~ :D

adatopik said...

so sweet, debaran masih terasa.

9n0L4 said...

muke korg bdue pun mcm adek beradek je. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina