Orang baru


Assalamualaikum....

Yihuuuu dapat anak sedara dua orang sekali Gus....Tahniah buat Adik Dan kakak....Dah Jadi mama adik & Kakak aku ni....







Muhammad Zafri Aqil - Anak kakak ( 03/12/2013)
Filia Hanania - Anak Adik ( 01/12/2013 )
Nur Fathiyah Alesya - Anak sayeee... ( 28/5/2010) heeee...ini bukan orang baru ini orang dah 3 tahun lebih..heheheheh



Terasa teringin benar nak ade baby lagi.............................
Ya Allah moga satu hari nanti ..............

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

14 comments:

Chic Na said...

alololo kiutnya rs nak tiyom2.. heheh.. seronok la atok & nenek sekali dapat sepasang cucu.. nanti sambut birthday sama2.. :)

Masya said...

seronoknnya.. moga satu hari baby deqla pula...

Masya said...

opsss... sorryyy moga satu hari baby cute mama pulak.. kikiki.. td maraton blog deqla.. dah terkomen nama deqla pulak.. sorry ...

Deqla Manjew said...

ala comelnye.. tahniah yer mama lela.. in shaa Allah tu x lama lagi alesya dpt adik.. deqla doakan.. doakan deqla sama eh.. =)

HeNRieTTa JoSe said...

Wah...dekat tarikhnye....klu berpantang bersama meriah nie...

Cik Nur™ said...

filia.. sedapnya nama baby..!

Akak...nur nak baby gakk...tapi xde jodoh lagi...huhuhu..

apapun, comei baby2 ni.. :)

izan mama mia said...

bestnyer dapat baby baru..tahniah bertambah anak sedara...

Kesuma Angsana said...

wah bestnyer mmg suka baby2 ni !

Mira said...

baru nak cakap nama anak sedara akak sama dgn anak akak..hehe

Cik Aini said...

in shaa Allah..adalah rezeki mama Lela nti..amin

Nora Karim said...

comelnya.... :D tahniah...

N.Aima K said...

comelnya!!! TAHNIAH sebab dapat anak buah baru :)

LYAfrina said...

alhamdulillah..tahniah..comel2..
insyallah, jika diizinNya. Terus berdoa

Yana Libra said...

baby baru lahir mmg muka semua lebih kurang ke kak? huhu~ comel2~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina