Cukup la sekali...



Assalamualaikum....

Huh dah lama tak menulis disini...
Banyak benda yang ingin aku luahkan disini, tapi tak tau nak mula dari mana..
Sihat ke kawan2 maya ku?? Aku Alhamdulillah....

Malang? 
Malang yang tidak berbau..kalau berbau dah lama aku lari jauh2 dari dia...Kalau bau nye wangi pon aku tak nak dekat dia...huu...

Apa la cerita pasal malang pulak ni...mintak jauh la malang -malang ni...Tetapi itu semua dah di tentukan Allah ..Sebagai orang islam kite kena redha dengan ketentuan Nya...kan.... :)


Ini cerita bulan lepas...







"Sebuah kereta jenis proton iswara keluar  dari simpang secara tiba2..
Sebuah kereta jenis produa kancil yang dipandu oleh saya tak sempat break dan melanggar kereta terbabit"

Inilah yang terjadi pada aku...Ada rasa fobia bila bawak kereta sekarang ni...
Cukup la sekali ni...Jangan la ia berulang lagi.....
Syukur pada Allah aku dan Alesya tak de ape2 masa tu...
Kadang2 kite berhati2 tetapi atas kecuaian orang lain kita jadi mangsa...

Cukup setakat ini dulu yang sempat aku coretkan...
Kalau di Izinkan Allah In Sya Allah kita jumpa lagi....:)
SALAM JUMAAT.. :)



Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

19 comments:

Tihara said...

moga selamat sentiasa, take care ye

Chic Na said...

syukur la semuanya selamat.. memang fobia kalau bab2 kemalangan ni..

Cik Nur™ said...

syukur sgt2 kan...alisha dengan akak x apa2....cukuplah sekali tu kan....jgn dah..lepas ni hati2 dan bjaga2... ;)

LYAfrina said...

itulah..kdg2 sesuatu nk tjadi x diduga..syukur alhamdulillah, lela n alesya selamat..itu y penting

Deqla Manjew said...

hmm betul tu lela.. kita sehabis berhati-hati pun, tp org lain yg buat onar, kita yg jadi mangsa jugak.. hrp2 x jadi lagi kejadian yg mcm ni.. deqla pun seriau kalo berada atas jln raya ni..huhuhu

Masya said...

ya allah mau x berderau.. betul² kat tempat drive ... moga awk kuat semanagt yer... mmg amik masa nak pulih semangat mcm ni..

izan mama mia said...

mmg malang tak berbau..mujur sesiapa pun tak cedera kan...mmg kereta yg keluar simpang..secara tetiba...membahayakan org lain terutama kita yg bawa anak kan..nasib baik alesya tak de apa apa... claim insuran ker

Kakzakie said...

Masya-Allah... teruk tu kelihatannya. Mujur juga tak ada kecederaan, tapi kakak percaya semua masih terbayang depan mata...

Sabar ajelah..

wazwansuki said...

LAH...LELA NSIB X JDI APE2..BIASALH KAT MN PN KLU DH NK DITIMBA MUSIBH MEMNG X BLEH ELAK..JADI KES POLIS LAH NI..OWNER KETE TU BISING X??

wazwansuki said...

LAH LELA...NSIB X JDI PAPE..KLU DH NK TERKENA MUSIBAH NI MEMNG X BLEH NK ELAK..OWNER KETE TU BISING2 X?

NinaAz said...

nasib baik sis xd apa2.. huhu

Cik Aini said...

titulah kan..kdg2 kita dah sehabis baik bw keta..dah berhati2 tp inilah bila dikata masa nk jadi..Alhamdulillah xde ape2..

HeNRieTTa JoSe said...

Naseb baek selamat...truk jugak tgk keadaan dua dua keta tu...kata org, malang xberbau...

dya bunga said...

syukur akak dgn aleesya xde pape..

are_lin@yu said...

aduhh mcm2 kan..syukur xda pa2 jd..

Yana Libra said...

bahayanye...nasib baik semua takde ape2..teruk gak kete akak tu..

Yana Libra said...

bahayanye...nasib baik semua takde ape2..teruk gak kete akak tu..

mizz miaizzati said...

syukur xde pape kak..tu la bila kita beringat..orang lain camne pulak...

N.Aima K said...

ya allah nasib awak selamat :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina