Tayar keta bocor..



Waaa wa..ni kisah semalam mase balik keje..tayar keta bocor laa..Aku pon tak perasan..mase benti isi minyak keta budak yg keje kat situ yang bgtau...la pulak, padan len macm je bawak td. Aku mintak tolong die pam kan tayar tu...Mase pam tu nampak ad paku terlekat kat tayar tu...kat mane r agaknye aku kena...huhuu..

Dah sudah tu aku bawak balik keta kat umah mak..Tepon hubby mcm ne nak buat..hehhee..kate hubby bleh bawak lg balik umah mertua coz alesya kat sane,tp aku tak berani r plak..jauh jgak perjalanan tu..senyap plak jalan kat area parit sulung tu...takut jd ape2 kan...Jd  nye hubby la datang ambik aku...

Kate hubby kan bleh hantar kat bengkel,bape  banyak bengkel kat yong peng tu...hahaha...tak reti r aku nak g bengkel sowang2....tak pe r kan..heeeeeeeee...Dah sampai umah kul 7 lebih semalam....sampai terus dapatkan Alesya..Rindunye.......

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

3 comments:

9n0L4 said...

masak jugak kau kene macam ni sorg² kan. ;)

Miss N™ said...

pernah gak alami situasi ni.. time tu dgn mak, hujan lebat lak tu..
mmg takut..huhuh

mummyrinazone beauty said...

nurul skangnie hubbyjer datang jemput alik n pergi dr keja.setakatnie semua outstation mmg nurul ikut.tak berani lagi drive sensorang.penakut..tapi tak leh kena berdikari.takut esok2 emergency tak geti pandu keta kan masak??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina