NAk ikut....

Pic kiriman Mak Ngah...


Tengah aku keje dapt mms daripada akak aku...Mms pic ci cumil ni dah bersiap nak g jalan...Nak ikut g
Ayer Hitam hantar atok...Akak aku cakap lepas aku g keja die naggis,padan r mase aku g keje td masam je
 muka nye..Merajuk rupanya....Selalunye bukan men ligat ag melambai...Jdnya akak pujuk la ajak g
jalan....Suke bukan men kate akak aku..Heeee..Alesya2 macam2 ye...




Kakak aku Pijut a.k.a Mak Ngah..



Thanks kakak ku rajin melyan karenah anak ku Alesya...Tq tq tq....

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

5 comments:

@e_da said...

omelnya pakai baju besday mak long ek...

lelamaisara said...

mesti la omel baju tu..tq mak long....

9n0L4 said...

akak ni kurang sikit sepet nya. :)

Cik Nur said...

aik kak ja, mata kakak mama cute di usha nyer..hihihi

wan nurul hezrina said...

lebih kurangjer muka adik beradi cuma mata ada luas cket.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina