First Baby




First Baby kami...Nur Fathiyah Alesya Bt Mohd Razi.
Lahir 28 May 2010 tahun lalu..dah setahun anak kami....Sekejap je masa berlalu..
Pic ni mase kat Hospital Batu Pahat..Mase tu Alesya dah berusia seminggu..Alesya kena demam kuning tu masih duk wad ag..tak pe la..sekarang alesya dah sihat walaufiat...membesar mcm kakak2 lain..Alhamdulillah...








Ta daa...Alesya dah setahun dah...Besar sudah...seronok tgok anak mama ni membesar depan mata...Semoga anak mama sihat,bijak dan jadi anak yang solehah hendaknya...Amin..







Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

3 comments:

9n0L4 said...

hoho. ni ke entri pertame. ;)

Cik Nur said...

entry pertama pasal alesya.. :) sweet..!

dan baru nur tahu nama penuh dak gebu tu Nur Fathiyah Alesya..

comel lagi gebu..grrr..!

wan nurul hezrina said...

datang godek2 entri pertama dr mama..ooo lawoo rupenya nama alishyanie.nurul perasan ramai sungguh blogger nama alishya=)tapi nama yang ini sangat chantik=)semoga alishya membesar dengan sihat dan bahagia sokmo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina