Farhana's Big Day

 
 
Sihat ke hari ini kawan2 maya ku???
Sila tgok tajuk n3 aku kali ini...
Siapa Farhana tu??
Retis ke?? 
Hahaaa..idak le retis pon...
Farhana tu satu satunye adik aku...aku tak de adik lain dah selain daripada die...
 
Ni ha orang nye...
Cantik tak?? tak cantik pon kena cakap cantik gak sebab die adik aku tau..hahha.. boleh gitu...
Jangan mare..:p

Kat sini aku nak tepek beberapa gambar pic perkahwinan die tempoh hari...
Sorry ye baru tepek sekarang..heheh
Sebenarnye adik aku bersanding saing dengan kakak aku...Tapi harini aku tepek gambar adik          dulu k...Len kali tepek gambar akak le polak..
Eh kenape adik dulu ek...hee aku pon tak tau...tak pe lah layaaannnnn....


Selesai dinikah kan mase ni..Sudah sah menjadi seorang isteri kepada encik suami...


 Saat lafaz taklik dibacakan...

 Saat membatalkan air sembahyang...
Dah sah jadi isteri orang adik aku ni...
Tak sangke je rasenye...heee...
Memang tak menahan kesedihan mase tu tau...
aku rapat dengan adik aku..Sekolah pon pernah sekelas tau..Mase tu mase darjah Khas la...
 Aku lambat amik jadi terpakse la sekelas dengan adik sendiri..hahhaha

 Ha yang pic mase bersanding


Sanding dua mempelai sekali mase ni...
 
 Ni dengan mak...


 
 
Cantik kan adik aku..heheh
Pengantin mesti la cantik kan..kalu pengantin tak cantik nak kena mak andam tu .hahah
 
 

 Ni dengan kakak aku yang bersanding bersama mase tu..:)
 
Aku, Pengantin dan kakak ipar...
 

Ni pengantin jugak..tapi pengantin lame..hahaha...
Eh tapi kan mase tu ramai gak cakap aku yang jadi pengantin..ahhah..aku dah ade anak makcik..silap orang...
 

Majlis pihak lelaki...Tema kuning....Cantik gak..:)

 
Yang ni pic outdoor yang aku curik dari fb adik..hehehe..satu je amik..jgn mare...:p
 
 Semoga adik jadi seorang isteri yang solehah kepada encik suami...
Jangan merajuk2 tau..nanti abang pening nak layan..hiiii
Semoga berbahgia..:)
Cepat2 dapat bb, Alesya nak kawan..:p
 
 


p/s : Farhana dan Hafiz dinikahkan pada 28 oktober 2012 yang lalu di Kg Parit Hj Dahlan Yong Peng Johor.
 

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

29 comments:

Kakcik Nur said...

Semoga berbahagia bersama hingga ke syurga. Aminnn. :)

Lynn said...

As salam..

alamak cantik baju purple adik lela pakai tu..aduh..berkenan sangat..tapi nak pakai gi mana ek?hehe..congrat..seronok kan ade adik pompuan..saya takde adik..

Nyue said...

selamat pengantin baru buat kak n adik akk :))

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cantik adik kak lela...moga berbahagia selamanya

Cik Nur said...

cantiknyaa..!bila tgk pic ni..tak sabar nak kwin...

doakan nur ye akak.. :)

Chic Na said...

cantik cantik.. hehe.. bestnya sanding sekali ngan kakak. tak la segan sgt. huhu.. next gambar kakak pulak ye. ;)

Che Rosliza Che Mat said...

selamat pengantin baru buat adik....

LYAfrina said...

tahniah buat adik & kaka awk y selamat melangsngkan perkahwinannya...

ciyes... pakaian sungguh gorjes..sgt2 cantik...

pic outdoor tu sungguh cantik

N.Aima K said...

kakak pengantin yg pakai belt kuning tu pun cantik jugaaa hik hik hik

Deq's Qienz said...

alhamdulillah sihat2 ja..smg mereka berbahagia hingga akhr hayat ya kak.

etuza said...

datang lagi ke sini...

Cho Zila said...

tahniah untuk adik mu itu.. itulah hari dinanti oleh keluargakan.. pelamin meriah.. bertambah meriah kalau tengok dua pasangan di atas itu..
cantik gambar outdoortu... pandai OP dia..

Mrs Velentine said...

selamat pengantin baru buat adik & kakak lela

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

singgah selasa :-)

mizz miaizzati said...

cantik kak pelamin n mekap dia..baru le berseri2 n mak andam tak main2 wat keje hehe

dya bunga said...

cantiklah pic outdoor tu

Dayana Bahar said...

Semoga mereka berbahgia hingga ke akhirnya...pengantin mestilah cantik hehe

Deqla manjew said...

cantikkkkk... sbb kalo ckp x cantik lela mrh sbb tu kan adik lela..hahaha... muka nk sama dah... nama pun adik bradik kan... :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

singgah rabu :-)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

jgn publish komen ni

wani klik hotlink n milkadeal utk tabung alesya

Masz Sidek said...

cantik adik lela.... manis je senyum.. slmt pengantin baru... utk adik dan kakak lela... :)

boni kacak said...

wah... naik sekali ye adik dengan kakak..hehehe. semoga mereka akan berbahgia hinggalah ke akhir hayat.amin...

Khairun Solehah said...

Alhamdulilah,dah selesai dah majlis ye? hehe.. cantik adik akak mcm kakak nya jugak =) ..

Yana Libra said...

muka semua cam lebih kurang je..hehe~

BaNu Syah said...

semoga berbahagia selamanya

are_lin@yu said...

sweetnya cantik pic pngantin

kinara kinatara said...

alhamdulillah atu lagi masjid di bina..:)


huhu..moga kekal sampai syurga..

Cik Aini said...

cantik..ada iras2 mama Lela jugak..kalo dah nm pengantin tu opcos la cantik kan..
selamat pengantin baru..moga bahagia selamanya :)

wan nurul hezrina said...

semoga berbahagia sampai ke akhir hayat mcm mama n arwah abah nurul=)

lawa2nya baju pengantin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina