Posto posto...:)

 
 
Hai..sihat ka??.wah...macam dah lame pulak rasenye tak keudara disini...cewah....hahha...
Tu posmen hantar posto...cer bace ce bace cepat....
 
-----
 
-----
 
 
----
 
 
 
 
1.Cutemama nak ucapkan selamat hari lahir untuk Cik Ayuni
Maaf ye agak terlewat...Ape pon happy birthday to you...Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki...
 
2 Cutemama nak ucap takziah untuk keluarga.Nurul atas pemergian ayahdanye...Semoga roh ayahnye dicucuri rahmat...Alfatihah....
Semoga nurul sekeluarga tabah hendaknye...Yang perlu kite ingat selalu mati itu PASTI...

3.Cutemama rase teruja sangat nak jumpe ahli GSF di melaka nanti!!!!
Malu tapi mau....
Untuk maklumat lanjut pasal perjumpaan ni,jangan segan silu ke blog Mama Arina



Itu saje posto untuk kali ini..len kali Cutemama hantar lagi..heheh

Cutemama sibuk cikit..maklumla dah nak hujung tahun ni..banyak benda nak kena settle....Internet pon baru pulih dari sakit ni...:)
Hutang2 BW akan dibayar ye...Insyaallah kalu diizinkan saya akan datang kerumah kamu ye...
Love u...Muahhhhhh....

 

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

18 comments:

Si Matatajam said...

Ala posto ni takda untuk M ka? Hi hi..

are_lin@yu said...

3 serangkai hehe..tak sabar nak jumpa k.lela n alesya..hihi

Yana Libra said...

Bz betul akak ye..hehe~ :)

LYAfrina said...

dear,, nanti bg detail ye.. nak pos hadiah.. awk menang teka-teki duit raya asya tu.. sori ye, sbb bru umum

Chic Na said...

ingatkan posto yg posmen hantar. hihi.. cikna jeles tak dpt join. hukkk..

Cik Nur said...

samalah nur kak..maluu..!takut...tapi mahu..hihih

al-fatihah buat arwah ayahda nurul..

Deqla manjew said...

hahaha.. lama x update trs incik posto smpai eh... :p

Dayana Bahar said...

bnyknyer surat hihi

Mrs Velentine said...

wah main posto2 yea..hehhe

dya bunga said...

hahah..comel je main posto2..haha

Tihara said...

as salam

bestnye ada gathering gitu:)

9n0L4 said...

ping ping ping. tumpang lau sikit. nak mengintai alesya je ni. hee. :)

etuza said...

buat BW perlahan2 nanti tercungap2...hehe..tq masih nak datang ke Pesona Blog

izan mama mia said...

posto?..bukan surat ker..hiih

QasehnyaRania said...

Hihi..
Utusan diraja ni..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ni posto ker perutusan permaisuri lela muahahahaha :p

Cik Aini said...

takziah jugak tuk kluarga Nurul..be strong ye Nurul..

owh tuk ghatering tu ai pun sama..rs teruja sgt,nti bleh jumapa kak lela,eh silap...mama Lela..bestnya..nk peluk bleh x nti.hahahaha

wan nurul hezrina said...

tq lela..bila baca ucapan takziah terharu sungguh nurul.ramai yang mendoakan arwah abah.semoga abah dimasukkan ke syurga n bersama org2 yang beriman.amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina