Kenangan Mengusik Jiwa...:)




Tajuk n3 yang tak boleh bla...ahahha..:)

Assalamualaikum...

Semalam Alesya tanya mama,kenapa ada hari malam.? Kenapa tak siang aje mama...Alesya nak main kat taman...malam tak boleh main..gelap...Mama jawab tak boleh tak de malam,mesti kena ada...
Alesya tanya lagi..kenapa tak boleh,ada orang marah ke mama...huhuu..mama terkedu tak tau nak jawap ape.....kena fikir jawapan yang mudah die paham...:) ngee....

Tak pe la aku tak jadi cikgu tapi aku akan jadi cikgu yang baik untuk anak aku, Alesya....
Tetiba aku  rindu Alesya masa baby...baby yang kuat menangis...hahah...Memang mencabar kesabaran  masa tu...:)


Gambar Alesya masa baby..Baby tembam tapi kuat melalak..hehehehe...:)

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

16 comments:

Cik Nur™ said...

bila dah besar, comel kemain alesya ni kan, pastu byk mulut...cerdik budaknya..cuma kat melaka hari tu senyap je dia kan kak...

nanti akak rekodlah mulut coloteh dia tu..rindu nak dengar..heheh

Aine Ainun said...

pasni akan banyak lg soalan cepumas dia tanya...

nampak semnagat ja alesya masa baby tu...=)

Chic Na said...

hihihi.. comelnya alesya kecik2.. mesti pitching tinggi ni sbb praktis dari kecik.. heheh..

Rosmiza Ali said...

Budak2 zaman sekarang panjang akalnya.. Kita masa lecik2 dulu jarang nak jumpa budak2 tanya soalan2 macam ni kan? Sampai terkedu nak menjawab.. Hehehe.. =)
ZON PERMAISURI CHOMEL

Deqla Manjew said...

pelik2 soalan bebudak kan.. smpaikan tak tercapai dek akal nak menjwbnya..hihi.. babamnyeeeee

norhidana miswan said...

hehehehe... bdk2 kan mcm2 yg dia nk tau, kite la pulak kadang pening kepala nk jwb apa

Cendol said...

salam,akak..jawab pada alesya mcm ni "malam tu untuk tidur,kumpul tenaga untuk main kat taman siang nanti"
hihi memandai jee..

serious tembam sangat la alesyaa!!macam pau dah mukanya.haha.kite buat pau cokelat comel hari ni .hihi *menunjuk

akak sihatt??

Cinta Misteri said...

ckp kat alesya....

tak boleh main kat padang malam2 sbb bahaya. mata kita tak berapa awas waktu malam, nnti terlanggar batu ke kaca ke, kan dah susah. lagi satu, malam2 ni anjing banyak berkeliaran sbb nak tolong jaga kawasan. kalau kena kejar tak sempat lari nanti.

Si Matatajam said...

Bambamnya Alesya... Anak2 nak membesar ni mmg banyak bertanya... My Khalish ni pun hari2 ada ja soklan yg menduga minda akk ni tau..

Mimi Azirah said...

Mcm2 soklan budak2 nih kan

Cik Aini said...

alololo bam2nya Alesya..eeee cubit2 pp dia skit :)

cakap kat Alesya..kalo xde malam kang mata xde rehat,bila mata xde rehat nti mata kita letih..bila mata kita letih mcm mn kita nk main kat taman kan..kann :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

bolat tol alesya time baby hehe..kuat nagis dulu kecik2 blh geng dgn qalief hikss

are_lin@yu said...

alahai tembamnya alesya besar jadi kecik mcm mak dia.hehe

Masya said...

hihihi tak terjawb di buanya kalau bercakap dgn anak bnyk akalkan... keletah.. lglah kene cr idea nak bg jawapan...

9n0L4 said...

hehehe. kate org, kalau baby kuat menangis, besar nnt sng jage. ni aura nk dpt baby lagi ke hape ni lela. kikiki.

Yana Libra said...

tembamye alesya dulu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina