Sama tapi tak serupa....


Hari ni nak tepek lukisan pertama Alesya kat sini untuk buat kenang kenangan....
Memang surprise tau...Mama pon teruja tengok lukisan ..Maklumla mama Alesya ni tangan kayu..ahahaa...lukis apo pon tak menjadi....

Alesya lukis cartoon banana..katanye la...tengok la sama idak..haha











 jom layan video alesya kat  sini  ------->   Alesya



Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

31 comments:

Putri said...

alesya kecik2 dah pandai melukis ye.berseni betoii tangan dia

Mrs Velentine said...

hahaha...ada iras2

Farah Waheda Wahid said...

wah ada gaya dah tu...lama2 nanti mesti cantik...

Aine Ainun said...

Ada bakat....excited jugakni
Mama mst super duper teruja kan♥♥♥

Masha Meisters said...

kalau alesya cakap pisang aku caye! hehehe

Rosmiza Ali said...

Comeynya katun banana Alesya.. Hehe..
UNDIAN IKHLAS ANDA DIPERLUKAN!

Deqla Manjew said...

samalah jugak.. mcm yg lela ckpkan tu.. sama tp tak serupa.. comei katun ni.. tp mata ser tu mcm jin mata satu la..hohoho..

Masya said...

budak² yg ada minat dan suka melukis ni kreatif hihihi.. ni kiralah oklah baru pertama kalikan..

Chic Na said...

sama dah tu.. mata bulat.. badan panjang camtu.. kekeke..

amir zahari said...

bagus bagi galakkan utk anak2 melukis..

N.Aima K said...

budak budak pggl katun ni katun banana kan..? mungkin sebab lagu tuh kot

Cik Aini said...

kekekekeke
kira cincai sama lah tu :)
eh tu turun temurun bakat seni dr mama dia ke.ngeeeeee

norhidana miswan said...

heheheheh ok lah tu kan... jnji ada bentuk2

are_lin@yu said...

alahai kcik2 dh pndai alesya ni..blh jd pelukis nti.hihi

Cinta Misteri said...

hahahaha kat sini pown ada minion jugak. tp yg kecik tu mcm caryoon ogy & d crocoges

pha is said...

hahaha.. okay la tuh... kira jadi la.. heheh

kayyana said...

skrg ni ramai btul anak anak suke kartun ni kan.. hihih

Izzah Azizah said...

Ahahahaha ! Alahai try buat minions. Dah macam monster pulak :P

Gud job ! Usaha lagi k. hehe

jaakechik said...

boleh lah tu bagi markah A. dia kecik lagi kan, kena bg semangat. ckp yeayyy pandai @ yeayy cantekk.... hihi....

HeNRieTTa JoSe said...

cantek...pndai dia lukis...masih anak kecil dah lukis cantek macam tu...pndai btul..

Kesuma Angsana said...

hehehehe ttp kreatif juga !

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

pandai la alesya lukis tu hehehe

Cik Nur™ said...

ehh,,oklah tu...
nampak gak mata tu... :)

Cik Nur™ said...

ehh,,oklah tu...
nampak gak mata tu... :)

Kesuma Angsana said...

singgah pagi clik2 nuffnang yer

LYAfrina said...

Lela.. Mmg camni la. Sama dgn lya tgk lukisan ptama dia mmg eksited sgt.

Waaa.. Bgs alesya.. Mmg ada rupa minion tu

Si Matatajam said...

Nice job Alesya... Nanti latih dia buat bentuk bulatan.. Kata org bagus utk bebudak belajar menulis ngan cantik....

wan nurul hezrina abd halim said...

Ada nampak mata.hehe mmg serupa minion.suka main games minion

dya bunga said...

hahah..tang rambut tu sama.heheeh

9n0L4 said...

anak buah pun suke katun ni. tapi die suke main games. melukis tak pandai mcm alesya. ;)

Yana Libra said...

ada rupa la jugak tu kak.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina