Wordless Wednesday #19






Hp mama dalam tong sampah?????





Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

24 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Nape buang..meh sni ksi rietta meh....ekekeke....

Deqla Manjew said...

hahhahaa.. nak suruh pegi beli baru la tu.. drpd buang dlm tom sampah, baik buang kat dpn rumah deqla... kohkohkohkoh..

Farah Waheda Wahid said...

adeh menangis kalau macam ni...siapa yang buang tu???

Chic Na said...

ni kes merajuk ke marah ke ape ni? mesti alesya punya keja ni.. kikiki.. sabau ye mama..

Aine Ainun said...

camana la gaya dia bunag dlm tong tu ek...mst comel..ehehehehe

adrianna syaz said...

Boleh cmtu?:D

Cik Aini said...

hehehe Alesya yg bagus :)

Cik Nur™ said...

tentu si comei tu punya keje kan..heheheh...

tapi selamat la tong sambah kak, kalau dia masukkan dalam kolah air..lagi nangis tak berlagu..kekekekek

Rosmiza Ali said...

Akakaka! Sapela punya keje.. Tu macam bagi amaran jer.. hikhik! ^^,
ZON PERMAISURI CHOMEL

Masya said...

gegegege sapa yg buat letak dalam tong sampah....

Tihara said...

yaww, sape punyer keje..comel lak tu henpon nya :)

norhidana miswan said...

hehehehe,, tulah sapa suh letak sepah2 kan dh ada org tolong kemaskan

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mesti keje alisha kan hihihi

Masha Meisters said...

sorry la....dye boikot hello kitty....hsahahahaha

jaakechik said...

alamak.. ape kes tu kak? ni mesti anak punya keje ni kan? muahahaa... alahai nasib ler x buh dlm bekas berisi air, kalo x haruuuuu!

are_lin@yu said...

aikk alesya ke yg ltak dlm tu kak.hehe

Cinta Misteri said...

errkkkkk.......sabotaj ke apa ni? ke.......mama saja masukkan nakmhp baru...kikikiki

pha is said...

sapa yg buang nih..? hehehe

Kesuma Angsana said...

apa kes ni hehehe

LYAfrina said...

Mesti alesya punye keje ni kan?

Karukord jagau said...

tmpt simpan henpon model terkini,lebih luas dan selesa utk henpon anda :)

dya bunga said...

msti kje aleesya kan..heehe

9n0L4 said...

huhuhu. kene beli yg besor sikit la mama. ni kecik benor. dh mcm mainan alesya tu. :p

Yana Libra said...

camne leh ada kat tong smpah tu kak? comel hp..hehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina