Wordless Wednesday #20





Hati...

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

23 comments:

Deqla Manjew said...

takot lak tgk gmbr tu.. mudah2an takde setitik tompok hitam pun dlm hati kita. in shaa Allah.. ;)

Mrs Velentine said...

setuju sangat mama..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

xmo hitam xmo hitamm...hari2 kena cuci nih bagi bersih2 hihihihi

nice sharing kak lela

Cik Aini said...

btul2..apa pun mesti hati bersih.kalo dah bersih sumanya akan jd baik..kan mama Lela kan :)

Aine Ainun said...

ya...
kena maafkan semua org sebelum tido..=)

Cik Nur™ said...

betul tu kak..kerana setitik, nanti habis semuanya rosak..

jom kita bersihkan hati kita...

fieda said...

terbaik...!!

dya bunga said...

hmm..btl tu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

singgah khamis kak lela

Time Traveller said...

Dalam Sebuah riwayat.. jika kita tinggal amalan bacaan yasin.. maka akan ada satu titi hitam di hati kita..

Dan jika di baca sekali ia menghilangkn satu titik hitam..
Renung2 kan lah sesama kita :D

Salam Kenal http://timetravelafif.blogspot.com/

Puan Ida said...

betul tu
Salam perkenalan dari ida
jemput singgah blog ida ye
umielman.blogspot.com
dah follow blog ni no452

Rosmiza Ali said...

Yezza! True3! ^^,
ZON PERMAISURI CHOMEL

Cinta Misteri said...

rawat hati tak semudah merawat luka.....

LYAfrina said...

Betol tu. Jaga la hati kita.. Jika kotor hati kt... Teruk juga la pbuatan n perangai kt

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wani singgah isnin
kak lela n alesya sihat?

Masha Meisters said...

jgn hisap rokok juga tau....hehe

Uncle Lee said...

Hi Lela, this coming to you from Canada.
Allow me me to add, you simpan satu lagu dalam hati.
Have a nice day.
Lee.

izan mama mia said...

kalau kain lleh rendam clorox...

izan mama mia said...

kalau kain lleh rendam clorox...

Yana Libra said...

mintak dijauhkan lah dari kita semua kan kak..

Kesuma Angsana said...

yup betul tu setuju sgt !

pha is said...

sbb tu kena "cuci" hati selalu...

Chic Na said...

takmo la ada hitam2 tu.. tak comey.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina