Makan Tuan...



Hamboi2 terasa lama no tak mengadap blog ni...Kerja den datang bertimpa2 dengan metting yang entah ape2..hahhaa..terasa buang masa...huhhhhh..
Aku tak tau mana nak mula sebenarnye ni...nak blogwalking rasa tak de kesempatan...Internet sangat lambat..macam siput teetttttttttttttt.......huh!!!..Marah!!..
Astagfirullahhalazim....
Sabar sabar....:)


Tetiba aku rindu kat GSF...berkecimpungnya aku dalam dunia blog ni semua kerana GSF...Serius...Kalau tak agaknye idak la aku aktif no kat sini....
Tq Mama Arina wujudkan GSF ni...
Eh aku rindu ko lak la mama....
Tadi jejalan singgah blog Mama...sunyi sepi tak de orang...

Jelajah terus kat blog Mama...aku terbaca   N3 INI 
Emak Ipad mama tu sekarang dah bertuan kan aku tau...Sesungguhnye emak ipad tu pon pernah belasah muke den ni...Tapi nye idak la berdarah..Cume lebam cikit je...Bibir encik hubby pon pernah dibelasahnye, sampai berlaku pendarahan yang tak bape la nak serius sangat...
Makan tuan ye kamu Ipad bebel aku dalam hati...nak belasah balik idak le aku sampai ati...
Sayang ko Ipad...Walaupon ko dah belasah tuan2 ko tapi tuan2 ko ni sayang ko tau tak..:p



Emak Ipad yang menjadi pujaan ...heeh....


Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

22 comments:

Aine Ainun said...

tajuk dia suspend ja tau=)

Kuazue Mohd said...

hihihhihi... ingat apo dah tadi...

Deqla Manjew said...

owhh..ni la dia ipad mama tu kan.. dah habis byr belom?? hahahhaha... rindu mama jugak.. tgu dia plak beranak baru dia aktif blog blk kot..

are_lin@yu said...

wahh dh jadi mainan alesya no 2 ni plk ya..hihi

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hahaha kesian kena belasah dek ipad

Yana Libra said...

hehelllama tak singgah sini..sori kak..sbb gsf jugaj la sy masih di sini..hehe :)

Cik Nur™ said...

err..kenapa akak panggil emak ipad?

HeNRieTTa JoSe said...

kiut jerr nama....emak ipad...hehehe...puas rietta baca. nak memahamkan cerita...

dya bunga said...

rindu nk baca entry mama..ceria je bila baca entry big boss an..hehe

Kakzakie said...

Ipad pertama ke sebab itu kena panggil emak ipad..

BaNu Syah said...

big boss aktif kat facebook rasenyer hehe wahh ipad bertukar tuan gitu penerusan legasi ipad hihihi

Cik Aini said...

emak ipad?hahahaha kemain lg emak ipad

eh mama Lela..kita mmg rapat sbb GSF kan?rindu nk jumapa lg kan..nk ghatering2 lagi..huhu

Kesuma Angsana said...

hehehe budak2 zaman IT skang ni yer !

norhidana miswan said...

akak conpius nih... camne i pad tu belasah org dik?

Solehah Shamsuddin said...

tu dia, semua duk ngadap.haha popular ipad tu wlupn dh dibelasah

Masha Meisters said...

ha'ah...lama betul rasenyer...dah mkn tuan ke? kwng3....cait!

Cinta Misteri said...

hahaha....owhhhh rupanya Mama Arina punya ipad dikebas Lela yeappp...

untunglaaaa, kalau rindu boleh peluk selalu.

ehhh...CiM belum up N3 birthday utk Mama laaaa...hadoiiiii!

Rosmiza Ali said...

Hehe.. Ingatkan apala yang makan tuan tu.. Hehe.. =)
ZON PERMAISURI CHOMEL

LYAfrina said...

huhu.. lps bsalin maybe mamaarina aktof kot...

salam aidiladha lela n family

izan mama mia said...

mg big bos tu cpt beranak n kembali aktifkan gsf yang makin layu tak berbunga dah ni..ahak...

woo ganasnya emak ipad tuu makan tuan

pha is said...

tajuk tu, igtkan mcam "senjata makan tuan"..hehe

Chic Na said...

kenapa panggil emak ipad? kekeke..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina