Happy b'day papa!!

 Khas untuk my hubby..simple jerk..

B'day papa kali ni sangat seronok la..hee..bukan ape aku dah ade geng wat kejutan kat hubby...sape lagi kalu tak si cumil mama ni...Sangat seronok bile Alesya paham ape yang mama cakap...Die senyap jerk sambil bawak kek kat papa..Surprise papa...Tersenyum simpul papa...hehhe

Alesya paling suke kek coklat,tu yg aku pilih kek coklat ni untuk papa..

Die paling yek yek makan..hehehe...cikit2 nak b'day 2 u mama..nak bday 2 u mama....heee..sangat comil....


Di usia 27 tahun ni ,mama doakan papa di murahkan rezeki dan kesihatan yang baik hendaknye...Semoga kite sekeluarga bahagia bersama...Amin....

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

4 comments:

Masha Meisters said...

kek pilihan cik misi memg sedap tu...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kek tu xmenahan betoi negoknya hehe

9n0L4 said...

sedapnyeeeee kek. siap ade taburan coklat cip. ;)

Cik Aini said...

adoii..bab2 kek ato eskerim ni yg den x tahan nih..bg lah kek apa pun mesti sedap tmbh2 nkpm kek coklat..lahai lah Ica..sodapnya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina