Budak momot mama..

Ni die budak momot mama..sape lagi kalu tak Alesya si jantung hati...

Kat rumah tengah sibuk  wat persiapan majlis perkahwinan abang aku...orang yang paling sibuk tentula budak momot ni...tgokla tu..siap posing2 dengan beg untuk tetamu..Mulut momot dengan coklat...hee...terhibur hati ni tgok gelagat kamu sayang...Semoga kamu dilindungi Allah ...Amin..


Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

8 comments:

@e_da said...

Momoooooooooooot nanti bagi 1 bag tu kat abam ek... windu kamu dak momottttt

Aine Ainun said...

Alaaaa...
comey la..

meh acik fly kiss dr jauh=)

Cik Nur said...

momot tapi comei kan alesya...!
mama jeles la tuuu..
kihkihkihkih...

9n0L4 said...

hehe. tgk tajuk entri tu dah boleh tahu sape orgnye. ;)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alolololo comot momot pun tetap comel kan sayang :)

Cik Aini said...

momoooot pun xpe jji comel gitew :)

nini said...

olololo...tomeinyer budak momot ni...heheehhe

Arina Shamsul said...

amin:) momot2 pun comel..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina