Pic Alesya at hospital

Ni Pic mase nak discharge..happy cikit muke die...:)


 ni pic alesya bile dah masuk air..tp jarum ni tak leh guna..kena cucuk lagi sekali...Kecian cha.......

Pic lepas bertarung dgn jarum...

mama pon kena naik wheelchair jgak la....:)

Pic2 ni aku amik kat Fb mak long Alesya...jgn mare yee...
Sayang awong....

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

5 comments:

Masha Meisters said...

kesian Alesya warded...huhu...dgn mak2 dye sekali warded...huhu

Cik Nur said...

sian alesya.. mesti sakit kena cucuk..huhuuh

9n0L4 said...

kecik kecik dah masuk wad. steady je. ;)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sia alesya time ni..tengok kak lela naik wheelchair tu tingat pulak wani masa qalief warded baru2 ni pun naik wheelchair gak ngan qalief hah..best oooo xpyh jalan ada org tolak wakakaka :p

Cik Aini said...

siannya Alesya..
tgk muka mama dia dok ats wheelchair pun nmpk kesian gak.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina