Oh Cik Misi

 
Esok Cik misi last kerja ngan aku....
Huuuu...sedih pulak rasenye...
Cik misi pergi sambung belajar...
 
Lepas habis belajar kemungkinan besar die akan di hantar ke cawangan lain...
Tak da lagi la gelak ketawa die kat sini....

Machaaaaa........Kau tak sedih ke tinggalkan aku...huhuuuuu...
Sape nak temankan aku buat kerja nanti kalau kerja aku tak siap...
Sape nak dengar aku bercerita nanti...
Sape nak pujuk aku kalau aku majuk ngan cik supervisor nanti...
Sape nak tolong aku edit blog ni nanti....
Sape nak teman kan aku g Anak ku nanti...
Sape nak teman aku g jejalan cari makan nanti....
huhuuuu....
Boringnye kau tak da .....
Sunyi la aku...
Tak tahu la kawan baru ni okey ke idak....
Boring ,boring..boring.....
Aku macam nak nangis pulak la....
Baru nak serasi bersama..
Ermmmm...
Tak ape la...kau pergi la,belajar baik2 okey...
Jadi best student tau....
Mana tahu ada rezeki nanti kite boleh kerja bersama lagi....
 
 
Jangan lupe aku k....
huwaaaaaaaaa....
Rindu la aku kat kau machaaaaaaaaa...............
 

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

24 comments:

mizz miaizzati said...

ayat macha tu yang tak tahan hehe

Deqla manjew said...

adat la tu lela, pertemuan pasti kan ada perpisahan..mmg sedih berjauhan dgn kwn baik..mcm deqla ni, dulu ade sorg tu yg baik ngan deqla..suka duka deqla share dgn dia..tp bila dia dah benti keje mmg terasa sunyi sgt..dulu xde mood nk dtg keje..tp sekrg dah blajar utk menjalani hari2 di opis tnpanya..terkdg rindu juga..huhu..insyaAllah lela pasti biasa nnti.. =)

Mrs Velentine said...

ala siannya..takpe kalau ada jodoh jumpa lagi..cubit2 cni

Che Rosliza Che mat said...

Rindu Cik Misilah nanti ya...

Si Matatajam said...

Ala kesiannya kat CM..mesti dok angau sakan la kat Cik Misi kita tu nanti Hu hu..

Everything's Everythings said...

xpe jgn anggap ni perpisahan ;D
inshaAllah ad rezeki boleh berjumpa lagi ^^
cuma bukan di tempat kerja yg sama mngkin :D

BERT said...

alolo... rindu2an la nanti.. takpe internet kan ada.. boleh slalu berhubung hehe

Cik Nur said...

aloo.sedih lak nur baca entry ni...huhuhu.. jgn lupakan nur juga machaaa..hihihi

izan mama mia said...

rindu rinduan jd kenangan laa nnt yer...jumpa kat alam maya jer lah nnt..

yoon da-hyun said...

touching me -__-
sob ! sob !

Cinta Misteri said...

Laaaa yeker Lela. Hurmmmm....nmpknya tak kesampaian lah kita nak ngeteh sambil beracoustic bersama.

nak gi cubit Machhaaaaaaaa lah

Chic Na said...

cik na tumpang sedih. hukkk.. walaupun dah berjauhan nanti ttp boleh berhubung kan. jauh dimata dekat dihati. ;)

Wanieys said...

pertemuan dan perpisahan tu adat la....kak lela jgn sedih2 nah walaupun nanti jauh dimata tp dekat dihati :)

N.Aima K said...

comelnye korang

Reena Onn said...

Alahai kesiannya... Kita doakan yang terbaik ye. Jangan sedih-sedih ye Lela :)

9n0L4 said...

waaaaa. cik misi nak gi belajar kat mane. huhu. terase jugak sedihnye. ;)

~Cik Sweety~ said...

allloooo..sedihnya..xpe xpee..kn ada blog..kn ada sms..bole koling2 lgi..bole jmpa2 kan..saborrr yeaa..

Tahniah tuk masya lodehh..kemain lgi dia nk smbung blajar bagai kan..nk cepat nek pangkat yea ko..hehehehhe..gurau jekk

Cik Aini said...

ala..sedih la plak bila bc entry ni..xpelah cik misi pegi tuk kebaikan..nk smbg belajar kan..belajar leklok ye Masha..

**psst ! moga nti kwn baru pun mesra alam mcm Machaa gak.boleh le teman ke mn2 sj :)

Cik Aini said...

erk...
lupa nk tanya..
mn smbungan cita sahabat tu?
apa dh jadi :)

dyabunga said...

sedih plak bace..msti terasakan bila masha xde..hihih

Solehah Shamsuddin said...

akak, no need sad ya. u still have us :)

Yana Libra said...

jangan sedih2 ye kak..suh cik misi tu dtg batu pahat slalu~ :p

Masha Meisters said...

huhu....serius baru ni kawe dan nak baca...huwaaaaaaaaaaa...sedih siot....sob3....xpe deh,Masha xd tapi Machaaa ada dei...keh3...syg kamooooo :)

wan nurul hezrina said...

alahai hilang sudah kebecokkan cik misi2..huhu sabarlah yer tepon ada kena msg n borak selalu bg ilang windu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina