Hari Cuai Aku..

 
Ini semua kisah semalam....
 
1.Semalam kunci kereta aku sekali lagi tertinggal dalam kereta
(Suami bising & marah)
Mood : Merajuk
 
2.Semalam beg duit aku satu malam tertinggal dalam bakul motor adik aku
(Nasib baik tak hilang)
Mood : Lega)
 
3.Semalam masa drive boleh melompat keretanya..
(Nasib baik tak terlanggar kereta kat depan...)
Mood : Marah....
sebab ada lipas dalam kereta dok merayap kat kaki aku...huwaaaaaaaa
macam mane boleh ada lipas ni..terkejut aku...
ni mesti datang dari kilang berhampiran rumah sewa aku tu...huh.....tak suke nye......
Yang ni tak cuai kan????? lipas tu yang cuai.....heeee
 
 
4.Semalam lepas hantar adik aku kat tempat kerja, aku keluar dari tempat parking langsung tak tengok belakang....
(Huh...hampir-hampir aku dilanggar....)
Mood : Bengang.....
Kenapa Aku Cuai Sangat Ni??????
Tak suke cuai2...hmmmmm....tapi apekan daya...kite pon manusia biasa kan.......
Persiapan perkahwinan akak dan adik aku hampir siap....tak sabarnye nak tgok diorang jadi pengantin.....:)
 
Jom join saya gak.... 
 
Bukan janji tapi pasti...hehhehee
 

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

28 comments:

Cik Nur said...

akak byk fikir kot...?

apapun, lepas ni kena lebih berhati2 tau.. jgn cuai..bahaya.!

Mrs Velentine said...

lain kali hati2 tau..

are_lin@yu said...

samalah mcm ayu pn ayu jnis cuai ska lpa kt mna tk brg cth mcm ilang kt bnk aritu hehe..pstu knci umah xigt ltk mn,beg duit..hasih ssh bnor kna gntung tli kt lher gni kita dear..hihi

Cik Cyida said...

sabar, mungkin sebab penat sgt kot, kan?

Arina Shamsul said...

lahai dear..alhamdulillah semuanya baik2 je..

kadang2 kecuaian tu tanpa diundang kan tapi dia datang juga..

lepas ni hati2 tau..:)

Chic Na said...

laa.. kenapa ni lela. lain kali hati2 tau. lagi2 kalau bawak penumpang.

*berangan ke mana la tu agaknya. ;)

norhidana said...

huhuhuhui kadang2 bile dh sekali ter cuai pastu msti ada lg n lg, sbb kite asik terpikir kan kecuaian yg mule2 kite bt tuh... akak pun selalu kene gitu...

Cik Aini said...

allolololo
kenapa ni?rindu kat ai eh?
xmo cuai2 len kali tau..kena hati2 k..tc :)

psst!part yg lipas tu x tahan tu..musykil betul cemana leh ada lipas ni?kalo ai pun meloncat bab2 lipas ni.haha
ohh..yg kes ni x termasuk dlm kes cuai k..hahaha

wan nurul hezrina said...

nurulpun selalu cuai..adajer yang tak kena..tapi biasanya ada hari2lah bukan hari2..hehe n biasanya klau dah cuai dr pagi membawak 1 hari cuainyertuh..hehehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kena hati2 len kali kak lela hehhee..manusia biasa la mana ada perfect kan :)

kinara kinatara said...

kina pon seorang yang careless..bila jawab exam..:)

Karukord Jagau's said...

sentiasa lah memulakan apa saja dengan bismillah...insya'allah :)

Nyue said...

ahahhah..nyue kdng2 cm akak punya situasi juga..sabar je la akk..bkn sengaja pon...hehe

dya bunga said...

pk byk sgt lh ni..hihi

C'Jai said...

Alhamdulillah..walau berdepan dengan banyak insiden cemas tapi Allah tetap menjaga kamu dik..

Dayana Bahar said...

huhu memang cuai..nak kena rotan ni.. hehe

Cinta Misteri said...

Take care, hati2 yea.

Kdgkala kita dh btul2 brhati2, tp org lain yg cuai.

Mood: menanti babyblue

izan mama mia said...

lor kesiannyer..nasib baik semua hampir2 jer...banyak fikir kot..

ieda said...

sib baikk kereta melompat tuu x jadi apa2 yug lebih buruk dikk ekke
apa yg di fikirkan tu dik ;)

Si Matatajam said...

Apa yg difikir tu...hati2 yea lela...

Si Matatajam said...

M klik Nuff untuk Si cute tu yek

~Cik Sweety~ said...

bkn cuai tu tpi kdg2 bla fikiran menerawang kemana2 tu yg tak teringat..

shuhadaothman said...

hati2 lps ni kak..xmo cuai lagi. hihi :)

Che Rosliza Che mat said...

kadang2 tue memang ada penyakit pelupa nie...lagi2 banyak fikir...

Deqla manjew said...

lorh.. kunci keta tertggl dlm keta?? again?? haishh..kena lebih hati2 dear..

Miss BaNu said...

moga berhati-hati ye lain kali

Miss BaNu said...

moga berhati-hati ye lain kali

9n0L4 said...

dlm kepale tu byk pikir sgt ni. hehe. tapi kalau kite pun terloncat kot bile nmpk lipas. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina