Perutusan Raja Sehari

 
 
Kekawan semua di jemput hadir ye ke Majlis perkahwinan Kakak dan adik saya.....
 Sesiapa yang berhampiran tu boleh la datang ye...
Macam kak Cim,Mama ARina,dan YAna tu kan dekat...Meh la datang boleh kite berjumpa...hehhe..
 
 Alamat lokasi majlis:
NO 9, KG PARIT HAJI DAHLAN
83740 YONG PENG
JOHOR.
 
 
  (Baner by kakak ipar aku)
(Ada sesiapa nak tempah???) Promot jap...hehhe


p/s : Besok yang si kakak nikah dulu...moga semua nye selamat hendaknye...:)


Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

27 comments:

Arina Shamsul said...

28 ? insyaallah dear :) sebab di kl kot waktu tu..huhu.tapi kalau mama awal sampai dari kl insyaallah mama datang :)

sy doakan majlis berjalan lancar dan diredai ALLAH :)amin~

izan mama mia said...

semoga majlis berjalan lancar

Tihara said...

as salam

kat mana kenduri ni..selamat pengantin baru :)

shuhadaothman said...

nk dtg jgk. hihi. tp jauh beno kak. barakallah! smoga semuanya bjalan lancar :)

Cik Aini said...

wahhh
skali dua ye?
kalo dekat mmg ai smp dah ni..hehehe

selamat pngantin baru to both..
moga bahagia bkekalan selamanya :)

psst! mesti yg tgh2 antara kakak & adik tu melaram sama naik ngan pengantin nti kan..hahaha

Karukord Jagau's said...

kat mana kendurinya tu....?

Cik Nur said...

Maaflah nur tak boleh datang...

apapun, selamat pengantin baru buat kedua mempelai.. :)

selamat mengharungi kehidupan sebagai isteri yg solehah..amin..!

Si Matatajam said...

Tahniah untuk mereka semua..wah dua sekali tu...mesti meriah ni...Bestnya Kalau dekat..bleh gak kita gather2..

Che Rosliza Che mat said...

camna nak pegi jauh hihihi

Chic Na said...

dua sekali ke? meriahnya.. kalau dekat dah pergi tau. :)

etuza said...

ala kami jauh ya, apapun selamat pengantib baru buat adik ya. nanti kongsikan gambar kahwinnya lah ya

kinara kinatara said...

amin..moga semuanya berjalan lancar..kina nak datang..hehehe:)

Cinta Misteri said...

owhhh Raya yea... insyaAllah, kalau tak der apa2 hal CiM dtg. Aritu masa jumpa pun dh bagi tau kannn

SELAMAT PENGANTIN BARU buat mereka

ieda said...

insyallahhh jika ada jodoh , boleh sampai ..
tahniah buat mereka berdua dik .. dan selamat menyambut org baru dlm keluarga dik ;)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ala sampaikan selamat pengantin baru dr jauh jer la nampaknya kak lela hehehehe

mizz miaizzati said...

tahniahhh dan selamat pengantin baru untuk kakak kepada akak ye hehe

dya bunga said...

nasib baik jauh..kalau dkt mesti dya pergi..hihi

Deq's Qienz said...

Slmt pngtin baru.Smg berkekalan hingga akhir hayat buat pngatin ya..

are_lin@yu said...

wahh beznya nikah 2 skli ni..hehe..moga dipermudahkan ;-)

Deqla manjew said...

dekat bebenor tu yg x dpt pi.. hihi..apapun, slmt pengantin baru buat kakak dan adik lela.. wahh..sekaligus.. bagusnye...

Mrs Velentine said...

selamat pengantin baru..psst..iron tue tak on...

C'Jai said...

Barakallah...untuk ke duanya..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kak lelaaaaaaaaaaaaaaaaa
cantiknyer blog...mama arina terbaekkk la hihihi..ptt td nk msk xboleh dh agak mesti tgk salin muka baru ni haha :p

LYAfrina said...

selamat pgantin baru buat k 2-2 psang mempelai... kalo dkt msti lya g gak

Miss BaNu said...

semoga semuanya berjalan lancar yer

wan nurul hezrina said...

semoga semuanya dipermudahkan..wah wah 2 pasangan sekali kan>selamat pengantin baru

9n0L4 said...

sudah selamat pengantin yg terkorban di hari raya korban. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina