wordless wednesday #9

 
Kaki comil yg telah di kreatifkan...heeee....

Psss....cute mama busy laaaa...ritu cuti panjang kan...naik cuti melambak plak keje nak buat....huwaaaaaaaaa......
Published with Blogger-droid v2.0.9

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

32 comments:

Cik Nur said...

YaALLAH..anak dara sorang ni..!
habis kaki dia kena conteng...

xpe..alesya, nanti conteng kaki mama pula ye..

hihihihi...

Deqla manjew said...

wahhh.. ada corak la betis dan kakinya... hahaha..mmg kreatip....

Yana Libra said...

huiyoo..kreatif betul pelukis tu..hehe~ :p

Cho Zila said...

ha! ha! tak tau... memang sangat kreatif...

BERT said...

hehe.. kreatif smpi kaki pon dicorakkan hihi

Mrs Velentine said...

takpe slow2..buat keja dulu

kinara kinatara said...

sunguh nakal...hehe..macam adik kina..hasis dinding di contengnya,x cukup dinding kaki tangan semua dia conteng..kaki kakak dia pom dia conteng:)

Kesuma Angsana said...

wei apa hal ni ! hehehe

Deq's Qienz said...

Lorrrr kreatipnya dia..hahahah..jenuh la mama nk cuci.hihii

etuza said...

alamak pernah jg anak etuza fulu buat macam ni...anak2 macam tulah proses belajar lah tu

N.Aima K said...

kreatifnyeeeeee ;)

N.Aima K said...

kreatifnyeeeeee ;)

are_lin@yu said...

hehhe conteng kaki sendri ya..nasib xconteng kakai mama dia..hihi

Ain Dzaya said...

ada bakat jadi pelukis nie..hehew

shuhadaothman said...

hahaha. habis kaki si comel tu. ada bakat ni ^^

norhidana said...

heheheh best2.... pasni dinding lak jd kertas ek

FIZA said...

sangat kretif :)

ieedaz @ mama_isha said...

mmg kiut miut kaki sicomel tu..:)

Chic Na said...

kreatifnya alesya. hehe.. mama tak kasi buku conteng kat dia kot. ;)

Noor said...

wow..kreatif sungguh.!!hehehe

9n0L4 said...

aduhaiiiiii anak. hehe. kat rumah takde kertas ke mama. :p

Si Matatajam said...

Ha ha...siyess mmg kreatip la anak mama ni..

Aine Ainun said...

eh da berubah wajahla blog ni....
makin cute=)

dya bunga said...

kreatifnya..haha..

Khairun Solehah said...

haha.. sama,macam perangai adik solehah.. suka nau mengkreatifkan kaki =P

Cik Aini said...

mak aiiii...
dah abis kreatip la ni kan..cakap kan Alisya kalo x cukup jugak kaki mama dia pun bleh je.hehehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kretip sgt kak lela hahaha.....xcukup kertas ker nak oiiii kihkihkih

Che Rosliza Che mat said...

kikiki kreatifnya...tak ada kertas ya...

wan nurul hezrina said...

dia tgh seronok ngan art tuh mama.hikhik

TiranaAduka said...

standart la tu budak2 kalau tak di dinding umah di kaki tangan dan muka.baju tak lupa juga.hahaha

Cinta Misteri said...

Lela, biar je. Nnti smpi 1 thp dia brhnti sndiri. Tp...hv 2 make sure, pen\pencil jgn smpi trcucuk & melukakan

nini said...

hahaha...nasib baik pakai pen je...kalau pakai lipstik mesti dah kena marah..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina