Wordless Wednesday #8



Ape sebenarnye berlaku ni...Cer teka cepat...hehhehe







Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

24 comments:

are_lin@yu said...

msti tkt tgk something ni..hihi

Deqla manjew said...

wah wah..blog dah bertukar!! keje si mama la ni kan..hihi..dah tau sgt laa... comey2..

Cik Nur said...

Mesti Alisha takutkan sesuatu ni kan.. :)

sebab tu dia nangis.. :)

eh..cantiklah blog akak.. baju baru yeeeeeeee.. :)

Deqla manjew said...

tapi kan, nape nmpk mcm pink blue gak ni? haihh x leh jadi! haha

Deqla manjew said...

deqla masok lagi komen utk ke3 kali..haha..td deqla dah salah komen kan, larik tajuk..haha..sebnrnya kan, deqla x nmpk pun pic tu..tp rasanya mcm pic yg deqla dah tgk kat fb td..anak mama nanges kan?? ni mesti nk itot org pegi memane ni atau si mama dan papa pksa suroh bergmbr.. yeke?? haha

ieda said...

haa nangis nak ape lah tuu kan .. mak ayah tgh pujuk tuu ;)

ps ; dik , x nak cuba herbalife utk naik berat badan ke ? adik ipar akak dah cuba .. 3 bulan nie dia naik 4kg tau ! .. ;))

kinara kinatara said...

sesi di waktu pagi raya?
mungkin..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

apa lagi alesya tgh nangis tu kan..betul x? betul x? betul x? hahaha

ieedaz @ mama_isha said...

alololo..kenapa nangis smpi camtu..berebut mainan ker..

Cinta Misteri said...

Papa tanya: nak adik lagi tak?

CikNana said...

apa nie eh..x dapat meneka la..he

izan mama mia said...

blog br eks...mama arina edit ker..cam yer jer..


kenapa tu..nangis...merajuk ker??

Cik Aini said...

apasal lak napa ngan Alisya tu?xnak bergambo ke?xpun mesti nk sesuatu nih.kan..kann
eh2..dia pakai inai lah :)

blog dia pakai bj baru nmpk?bj raya haji eh?

Si Matatajam said...

Si kecik tu merajuk pasal apa plak tu...jatuh masa main ka?

Arina Shamsul said...

Alesya cemburu papa peluk mama..hahaha.

Tak pun dia merajuk sebab mama asyik bz je..hehehe

Chic Na said...

err apakah? alesya nangis. papanya senyum. mamanya xtau reaction muka ape camtu. huhu.. kenapa ni lela?

Mrs Velentine said...

mama marah yea...hehe

wan nurul hezrina said...

ALA TAK DAPAT TGK.VIDEOKER MAMA?wow dah tukar baju raya ajinie..sukalah warna nie.warna fav nurul pink biru=)cumil

Karukord Jagau's said...

merajuk le tu hehehhee

dya bunga said...

aleesya jgn lah nangis..

Deq's Qienz said...

ehh knpa ya??pic tiba² ilang n tak kuar tak tau pic hapa..tak dapat nk teka.slmt ari raya yer.

9n0L4 said...

mesti ajak balik ni. hehe.

shuhadaothman said...

alisha majok ke ape ni? hehe. blog akk comei sangat! ^^

Che Rosliza Che mat said...

alisha merajuk takut orang kot kikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina