Menu berbuka puasa:)

ASSALAMUALAIKUM

Wah lagi berapa hari aje nak raya kan...alhamdulillah kite sudah nak sampai ke muncak pendakian kata orang.... Di malam terakhir ni mari lah kita sama2 meningkatkan amalan kite...insyaallah bertemu satu malam yang istimewa tu....:)

Bulan puase tahun ni idak la daku ni boleh balik awal Dari pat keje...balik macam biase je...pukul 5 balik gitu gini pukul 5.15 baru kuar opis...idak la terus balik,anak dulu tau ..dalam 15 minit perjalanan amik budak kecik tu....biase nye aku sampai umah dalam pukul 6. ..mandi manda bagai...baru la boleh masak...berperang la daku didapur...huhuu...selalu dapat masak yg simple aje la....kalu agak malas aku beli je..ngeeee..

Meh la tgok ape aku masak...hehe...

Nasik Ayam
Suke makan kat bawah je macam ni...Walaupon ade meja makan ia nye jarang digunakan...Hehe

Teko kecik tu kerja anak sye...die pon nak tolong hidang bagai gak kan...

yang ini saya beli..hehhe..cume masak sayui aje mase tu...

Yang ni mase aku berbuke dengan semua staff tempat koje...sorry ye makanan yg dah habis aje dapat amik gambar..hahaha ( Nasi Arab)

Tu aje pic yang ade..nak amik pic tiap2 hari tak dan plak..hahhahaha...:)
Dah nak raye baru nak sibok post menu berbuke kan...lambat..hehehe



p/s : semalam aku berbuke puasa dengan geng sekolah dirumah...Sonok wooo...sampai lupe nak amik gambar bagai...:)

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

14 comments:

Cik Aini said...

sedapnya nmpk mama Lela buat ns ayam tu.esok nk wat lah.kat kg baru best wat mkn ramai2 :)

selamat ari raya mama Lela

boni kacak said...

pergh.. mengulit kalbu. nasib baiklah dah berbuka. kalau terbaca entri ni time siang, mau meroyan.hahaha

Si Matatajam said...

Rajinnya Lela masak walaupun bz yek..nasi ayam tu cam best la...

Deqla Manjew said...

amboihh penoh menu iftar.. yg tak menahan teko kecik tu..hahahaha... ada air tak dlm tu??

boni kacak said...

testing-testing

Cik Nur™ said...

pic paling nice yg ade teko kecik tu kak..hehehe....

selamat hari raya kak. :)

Aine Ainun said...

As salam...

Selamat menyambut hari raya Mama Aleesya...maaf ya, segala salah silap saya, dalam sedar ataupun tidak, walaupun hanya dialam maya...dan semoga ikatan persahabatan ini berkekalan hendaknya, walaupun hanya dialam maya..tapi sangat2 bermakna..=).. Mana tau, ada rezeki kita bersua..=)

Masha Meisters said...

teko kecik tu isi ape? air betul ke air main2? hahaha

pha is said...

buat nasi ayak untuk berbuka? rajinnya.. hehe


selamat hari raya...

Busyra Bt Takiyudin said...

sedapnya. nasi ayam tu.

Chic Na said...

kira rajin jugak la masak. nasi ayam tu susah oooo bagi cikna. heheh..

Che Rosliza Che Mat said...

kegemaran si kakak anak akak hihihi

9n0L4 said...

nmpk sdp nasi ayam tu. slurpppp. terliur plak menengoknye. ;)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Sdp nmpk nasi ayam tu kak lela..dan2 lapar terus haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina