Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin



Kami di 1 syawal...


Walaupon hari ni dah 6 syawal tapi rasenye masih belum terlewat saya sekeluarga mengucapkan selamat hari raya maaf zahir batin ...
Kepada kawan2 maya,maaf jikalau selama ini komen2 saya ade menguris perasaan anda...Terutama ahli2 GSF yang ku cintai...:)
Mintak maaf zahir batin ye...:)



p/s : GSF sekalian,Kad raye ku dah terima belum,tapi sya nak mintak maaf kalu ade yg tertinggal yek...Ade rezeki lain kali mungkin...:) maaf bebanyak....



Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

25 comments:

Rosmiza Ali said...

Selamat Hari Raya Lela! Maaf zahir batin.. =)

MulutPayau said...

Sweet fmly....
Selamat hari raya dik..maaf zahir dan batin..

Cik Nur™ said...

tak kiralah berapa syawal..yang pasti kita masih dibulan syawalkan..

selamat hari raya kak..
maaf zahir dan batin.. :)

BaNu Syah said...

Selamat Hari Raya yer

Deqla Manjew said...

raya kan sebulan..mana lewat... hihi.. selmt hari raya juga buat lela sekeluarga... comeinye pic raya tu... =)

Masya said...

selamat hari raya maaf zahir & batin, tak kisah lambat .. janji ada kenangan di blog letak gambarkan...

Busyra Bt Takiyudin said...

sebulan berhari raya. :)

Masha Meisters said...

30 syawal pun boleh wish l;agi kan? heheheh

Chic Na said...

Salam aidilfitri lela.. maaf zahir batin. kad raya dan keychain dah selamat sampai b4 raya aritu. time kaceh tauuu.. ;)

kayyana said...

selamat hari raya!

Kesuma Angsana said...

amboi cantik sedondon gitu ! selamat hari raya juga yer

are_lin@yu said...

alahai cmelnya alesya.slmt hari rya maaf zhir batin k.lela..tq bg kad rya n ole2 dr sbrang.hihi

Mrs Velentine said...

selamat hari raya..dah terima dah kad raya tue...tq bagi keychain..selamat hari raya maaf zahir batin

Che Rosliza Che Mat said...

selamat hari rya...

pha is said...

selamat hari raya..
x pe kak.. belom terlambat. bak kata orang, selagi syawal masih ada.. hehehe

boni kacak said...

selamat hari raya aidilfitri.. maaf zahir dan batin.. :)

9n0L4 said...

slmt smpai lela. tenkiu sgt. tak sempat nak balas ha. huhuhu.

Cho Zila said...

selamat hari raya juga untuk Lela...

Cendol said...

comelnye family ni..hihi
akak,terlupa nak cakap,kad akak dah terimaaa..terima kasih bnyk2..cendol gembira sebab ada pen baruuu..hihi..pen cendol yg lain sumee tinggal kat mesir tu haa..tenkiuu banyak2 kak :)

Cik Aini said...

selamat ari raya Mama Lela..
mohon naaf zahir batin ye :)

LYAfrina said...

salam aidilfitri..
maaf zahir n batin..

silver... ;-)

dya bunga said...

slmt hri rye kak

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Slmt hr ry maaf zahir btin yer kak
Happy family..suka nengok..moga bhgia till jannah

N.Aima K said...

Alahai cantiknya warna pepel niii saya suka lah

Si Matatajam said...

Salam Aidilfitri Lela..Cantiknya baju raya..comel sgt Alesya pakai tudung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina