Photo 1 Syawal..


Assalamualaikum...
Pejam celik pejam celik hari ni dah pon 20 Syawal kan...Sekejap je masa berlalu...
Alhamdulillah tahun ni ramai tetamu sampai kerumah sewa daku...
Kalau tahun lepas cume ahli kelurga terdekat je almaklum la kami baru je pindah ke rumah sewa tu....
Tahun ni  pagi raya kat umah mertua...
Tengahari baru balik kerumah mak...
Moh le kite layan mata dengan gambar2 yang sempat daku rakamkan...



Tiga orang cucu mak n bapa mertua ku...
Alesya,Deena dan Danish...




Hajat dihati mak dan bapa mertua nak bergambar berdua je..tapi cucu2nye pon sibuk menyelit jugak maka tak dapek la depa beromantik bergambar berdua...hehehehe...



Yang ini dah kat umah mak saya....

Ni adik beradik aku..Yang tudung hijau akar ipar ku...Wakil abang yang dah p marhaban...
Adik beradik kecil...adik beradik besau tak balik raya pertama sebab tahun lepas dah balik...Raya kedua baru depa sampai...:)



Alesya je budak kecik kat umah ni...So die lah jantumg dia la intan dia la segalanye setakat ni..heheeh

Tahun depan Insyaallah bertambah lagi ahli keluarga...sekarang ni akak dengan adik tengah berbadan dua...









Nenek dan cucu...insan bermakna dalam hidup aku...:)

Ini mak aku... i love u mak.....



Papa kameraman tak bergaji..tq ...Ku selitkan jua gambar mu sayang...hehehe






Photo 2syawal,3syawal ,4syawal dah seterusnye ade jugak la...tapi idok la banyak...:)
lain kali kuselitkan disini yek...:)

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

16 comments:

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah posing sakan yer raya hihihi..meriah nengok

Chic Na said...

kemain lagi posing ye.. dah gaya model dah.. hehe.. wah tahun depan meriah la sekali alesya dapat dua sepupu baru.. huhu..

Che Rosliza Che Mat said...

semua comel...

Cik Nur™ said...

meriahnyaa..!!
byk betul pic raya akak...
jeles nur..huhh

Aine Ainun said...

bestnya...
syok ja masng2 posing...

saya tak dapatla nak sakan bergambar raya ni, anak uwek uwekk ja...hehehe

comey alisaha...=)

Rosmiza Ali said...

Comel Alesya pakai tudung.. =)

Deqla Manjew said...

wahhhh byknye photo raya dorangggg... hihi.. meriahnyeeee....alesya cute je bertudung.. nak je dia join skali eh...x malu pulak sbb maybe dah kenal kan..

Solehah Shamsuddin said...

wah banyaknya gambar.solehah pn xposing2 utk raya thn ni.hehe :)

Kesuma Angsana said...

amboi posing ngalahkan retis tu hehehe

Busyra Bt Takiyudin said...

wah2. posing sakan. btw comel2. hehe

Cinta Misteri said...

salam Aidilfitri....rasanya tak terlewat lg kannn...

buai itu.

Cik Aini said...

amboiii..mcm2 jenis posing..siap menunjuk2 ke ats lagi ek..sakan2.hehehe apapun Alesya yg paling comel.kan..kan :)

LYAfrina said...

sweetnyer adik beradik lela.. dah sbaya,jd kepala pon ngam kan.. nk posing mcm2 peseng..

adil beradik lya semua tua2.. hehe. ye la, lya hok bongsu, beza byk dgn abg2 n kakak2.. ngam layan posing dgn ank2 sedara la.. posing dgn abg/kakak skema.. hehe

are_lin@yu said...

alahai sweetnya rya k.lela..byk gmbr..

Si Matatajam said...

Selamat Ari Raya Lela..Amboi mmg meriah depa dok posing yek..ha ha

N.Aima K said...

comelnya gambar adik beradik!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina