Tudung raye...


Assalamualaikum...

Ini kisah tudung raye bukan tudung saji tau..Tahu idak tudung raye yang macam mane sesuai dipakai,....sebenarnya ter pulang pada individu la kan....nak tudung fareeda nak tudung Syria,nak tudung bawal...terpulang ...aku tahun nak pakai tudung bawal aje...ade jugak la tudung lain tapi lebih kepada bawal...
Ni nak bgtau aku beli gak tudung untuk alesya....tapi macam pelik lak aku tgok die pakai....



Kalu yg ni comil kan...
tapi ini bukan tudung die...ini tudung acu Alesya..hehehe...try pakai...ok je tgok...



Konon2 mengaji...:)


Yang ni nampak pelik plak...hahahah...tak tau la die nak pakai idak raye ni...kena ajar juga kan...:)
Cap tudung ni nampak cam pelik .kembang kat tepi tu.....huhuu
Tudung ni memang aku belikan khas untuk Alesya....

Tengok la tu kembang je cap nye...Nak adjust lagi Alesya dah tak pandai diam...Haha...

Mungkin kena gosok bagi elok cikit kot...Mintak2 die nak la pakai raye nanti...hehehe



p/s : Kasut raye tak beli lagi...Balik ni  ingat nak p cari...:)

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

13 comments:

Masha Meisters said...

nampak la pelik sikit....tapi lagi pelik kalau mak die yang pakai...haha

izan mama mia said...

comey dia pakai tudung

MulutPayau said...

Comel Alesya pakai tudung....

Cik Nur™ said...

comeilnya diaaa. :)

nanti sebelum pakai, akak pin kan siap2 ikut muat kepala alesya...

seanng tak payah ejas2 dah...mesti comelkan dia di pagi hari raya..

jgn lupa wassap nur pic dia nanti...hehehe

Yana Libra said...

comel alesya pakai tudung~ :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Assalamualaikum kak lela

comel alesya pakai tudung :-)

Salam ramadhan & Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin yer :-)

Cik Aini said...

aha lah
yg pes tu nmpk comel sgt Alesya pakai..nmpk sesuai je,eh pinjam acu pnya lah mcm tu.hehehe

Deqla Manjew said...

sebut psl tudung ni.. aiyakk deqla x beli lagi tau..semlm cari tp xde yg berkenan...huhu..sia2 je meredah lautan manusia.. kohkohkoh.. deqla skng entah knapa tertarik ngn tudung bawal blk.. ;p

Si Matatajam said...

Alololo comey sungguh si kecik ni bertudung

9n0L4 said...

comeynyeeeee pakai tudng. mane gmbr raye ni. huhuhu.

Chic Na said...

macam besar sikit la tang muka tu. kena pin agaknya.. pict yg first tu kiut sangat..

Che Rosliza Che Mat said...

comey dia pakai tudung...mungkin kena gosok sikit...

N.Aima K said...

Kena pakai kerongsang kot huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina