Happy birthday sayang....

Walaupun kamu muda dari aku tapi hari ini ialah hari tua mu...
Walaupun kamu muda dari aku tapi aku tetap panggil kamu abang....
Walaupun kamu muda dari aku tapi kamu sambut birthday dulu dari aku....
Walaupun kamu muda dari aku tapi kamu tetap daku hormati....
Siapa kamu dihati ku???
Kamu adalah sebahagian dari hidup ku....
Aku sayang kamu....
Semoga Allah lindungi kamu....
Semoga Allah murahkan rezeki kamu..
Semoga Allah panjangkan usia kamu....
Semoga Allah memberi kesihatan  yang baik kepada kamu....
 
SELAMAT HARI ULANG TAHUN YANG KE 28 SAYANG..
HAPPY BIRTHDAY HONEY
 
 
 
 
 
 
 
Tiada ungkapan yang dapat aku luahkan untuk menggambarkan betapa aku sayang kamu...

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

38 comments:

Cik Nur said...

selamat ulangtahun kelahiran Papa Alisha... :)

dya bunga said...

happy birthday..semoga dipanjang umur dan dimurahkan rezeki

Masya said...

selamat hari lahir buatnya.. moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.... dan bahagia selalu...

Deqla manjew said...

ehh lagi muda eh dari lela..?? hihi.. hepi besday utk sayang awk tu...moga pjg umo, murah rezeki dan bahagia dunia akhirat.. amin. =)

nini said...

HAPPY BESDAY...=D

norhidana miswan said...

selamat hari lahir utk cik abg nyer... semoga kekal bahagia hingga ke syurga...

Mrs Velentine said...

Happy birthday..sebaya MV..samalah mcm MV..hubby muda setahun

ejulz said...

hepy bday jugak.. smoga panjang umo, murah rezeki dan bahagia selalu di samping keluarga..

HeNRieTTa JoSe said...

ooo....puitis...sukenye...selamat hari lahir juga buat yang menyambutnya...moga terus bahagia ke akhir hayat...

are_lin@yu said...

selamat hari lahir buat hubby k.lela..korang mmg sweet sgt!!!hehe

Cho Zila said...

selamat hari jadi untuk si DIA... dah tau dah umur mama ....

izan mama mia said...

hapy besday tuk suami lela..mg bahagia sll disampingnya

Deqla manjew said...

haha.. tergelak deqla bila lela ckp tgn deqla..opkos la tgn ida.. dia tu peminat jam tgn. =)

Nyue said...

happy besday gak kat hubby mama lela....:))

Chic Na said...

muda setahun ek.. happy birthday. malam ni mesti masak best2 kan. ;)

Karukord jagau said...

hepy besday juga buat beliau :)

kyo_9 said...

semoga murah rezeki~

onie said...

selamat ulang tahun papanya tu :D

Cik Aini said...

oh patut sayang bebeor...
hepi besday papa Alesya..
moga bahagia bersama mama Alesya selamanya.amin

fieda said...

selamat hari lahir..moga dimurahkan rezeki sentiasa..

Aine Ainun said...

HB Papa Aleesya..=)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

happy besday untuk husband kak lela

Bui Junaidi said...

SELAMAT HARI LAHIR BUAT ENCIK HUBBY YER

Cinta Misteri said...

Amin....

semoga cinta antara kamu dan dia berkekalan hingga ke akhirnya...

BaNu Syah said...

Happy besday buat beliau moga bahagia selamanya..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

singgah petang kak lela

Azian Elias said...

happy bufday to bufday boy...

BUNDA a.k.a KN said...

hepy besday En.Papa Alisha...

Solehah Shamsuddin said...

wewiit akak. happy birthday :)

N.Aima K said...

Wah Happy Birthday!!

Etuza Ezawarna said...

mohon maaf, tak terkejar masa, late ja ke sini, selamat hari lahir tuk suami tersayang ya. moga dimudahkan apa jua urusannya.amin

Hans said...

selamat hari lahir buat yang berkenaan :-)

ieda immi said...

so sweet ! ..
selamat ulang tahun buat suami adik .. muda layie lah suami adik ;)

Hans said...

selamat hari lahir kepada yang berkenaan

Deq's Qienz said...

hb for ure hubby.mg kalian kekal bahagia hingga ke syurga

LYAfrina said...

selamat hari lahir buat beliau.. smoga trs sihat utk bekerja demi menyara keluarga n sntiasa d bwh lindunganNya..amin

Yana Libra said...

wah~~

hepi belated besday utk org kesayangan akak tu~~ :D

wan nurul hezrina abd halim said...

hb papa alishya..May Allah bless u

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina