Happy Birthday deqla :)

 
 
Hai hai hai  birthday girl....
 Pertama kaliku kenal kamu,aku tahu kamu orang ke el...
Nak ke kamu kawan dengan aku...aku orang kampung tak punye apa2....hehehehe
Pertama kali aku tau kamu, aku tahu kamu comel....
Comel macam anak kucing jiran aku....hehehe...geram rase nak picit2....:)
Pertama kali aku kenal kamu,aku tahu kamu poyo......jangan poyo sangat ea..hahahha...
Jangan marah ye kamu....poyo bukan ape komen kamu tu...ala2 nakal2 manje rase nak geget2...hehehe
Pertama kali aku nampak kamu,aku tahu kau memang comel...
Kecik comey kalah kecik comey aku ni..hahhahah......
Pertama kali aku bercakap dengan kamu,aku tau kamu ni malu2 kucing jugak...kih kih....:)
Kalah kucing kawan aku tu...kucing tu pemalu jugak tau..hohoooo...
Pertama kali aku dengar kamu nyanyi,aku jatuh hati......
Jatuh hati ku tergolek2 lagi tau...merdu nye suara mu...;)
Pertama kali aku tinggalkan kamu aku rase sedih nak nangis.....
Bukan nak nangis je dah nangis pon kan .....Aku rindu..........
Aku rindu kamu...
Nilai persahabatan yang terjalin buat aku rindu kamu....
 
 
 
Buat sahabat ku Deqla 
 
 >
>
>
>
>
>
>
>
>
 >
>
>
>
>

 
 
 
 
 
 
 
 
nak cari pic lilin 30batang tak de lak..heheeeeee :)

 
 
 
Aku dan kamu..:)


Semoga Allah pelihara kamu
Semoga Allah lindungi kamu
Semoga Allah lanjutkan usia kamu
Semoga Allah tambah rezeki kamu (aku doakan kamu cepat2 dapat bb)
Amin...
Happy Birthday yang ke 30 Deqla..( 11 Mac )


 

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

17 comments:

izan mama mia said...

wah..pandai lela buat ayat,..ciplak lagu ker tu..hiihhi...kamu berdua mmg kecik,..bila nak besar ?..hahaha.. HB deqla

Cik Nur™ said...

wahhh...sempoi.. :)
ingat lagi akak nangis...
meraung kuat kan..
hehehe...nur gurau je..hahah...

selamat ulangtahun kelahiran deqla...

Deqla manjew said...

amboiii sajak ke tu lela? hahahaha...mentang2 la deqla suka kucing.. habis smua sebut psl kucing..aduyaiii sabo je la..tp nice entry..buat deqla tersenyum dpn pc pagi ni.. org lain tgk pun pelik..huhu.. thanks cute mama..rindu kamu jugak.!!

Mrs Velentine said...

happy birthday deqla..walaupun dh 30 tp still cun

mama aryan said...

hb utk deq la..

Etuza Ezawarna said...

selamat hari lahir untk deqla dari Blog Pesona...

Etuza Ezawarna said...

happy day to deqla juga ya

Yumida Huda said...

slmt ulang thn ye deqla....

Cinta Misteri said...

CiM dh jumpa lela, jadinya.......
deqla lagi kecikkkkk dari lela...
btw, happy 30th to deqla.........

Chic Na said...

kemain lela bermadah.. kreatif.. ooo lela dah kecik, deqla double kecik la ye. ;)

fieda said...

wah...seronok deqla..

Cik Aini said...

hahahahahaha
kemain lagi eh
tp kalo bab nangis mmg mama Lela hebat lah..org terawal yg start plak tu nangis2 meraung pastu abis jangkit sudahh.hahahaha

rindu mama lela..
buat Deqla..hepi belated besday ye tecikkk
syg uols ketat2 :)

QasehnyaRania said...

hb buat deqla juga

wan nurul hezrina abd halim said...

hb deqla

Yana Libra said...

hepi belated besday buat sis deqla~ :)

9n0L4 said...

wahhhhhh. pjgnye karangan ni. hehe. untung la deqla. :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

HBB deqla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina