Happy Birthday Lya....:)

 
Dia cantik ..
Dia menawan....
Dia ayu....
Dia Tabah...
Dia seorang ibu...
Dia penyanyang....
Siapa Dia???
Dia pada pandangan aku seorang ibu yang cukup tabah...
Walaupon dia sakit tetapi dia tetap tabah menjalani kehidupan ini..
Ini semua kerana dia ada permata hati yang telah memberi dia semangat yang luar biasa.....
Pada pandangan aku permata hati dia cukup istimewa...
Permata hati yang memberi sumber kekuatan...
 
Sempena hari lahir nye semalam 10 Mac ,
Aku doakan dia diberi kesihatan yang baik 
Semoga Allah lanjutkan usia dia..
Semoga Allah rahmati dia....

Dia yang aku maksudkan ialah pemilik blog  H.A.T.I


Lya dan permata hatinya.....
 
 
Happy Birthday Lya....
 
 
 
p/s : Hari ini Birthday Deqla kan kan ...Deqla untuk kamu lambat cikit ea...heheh..tak mao kongsi n3 kan kan kan...hahhaha :p
 
 

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

15 comments:

Deqla manjew said...

hahahaha... biar lambat asalkan selamat... :p

hepi belated besday Lya.. =)

Cik Nur™ said...

HBB lya...

Si Matatajam said...

Hepi besday Lya...

Mrs Velentine said...

happy birthday lya

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

HB Lya :-)

Cho Zila said...

akakpun kenal Lya sebagai insan tabah... membaca entry dia terasa kerdil diri ini sebab merungut hanya perkara kecil sedangkan dia Allah ujikan dengan ujian yang berat.. selamat hari jadi Lya...

are_lin@yu said...

betul tu k.lya seorang yg sangat kuat..hb k.lya..dan jugak deqla..hehe

Chic Na said...

happy birthday lya. ;)

Cik Aini said...

hepi besday Lya :)

mama aryan said...

betul tu..bila baca kisah lya mmg terasa ketabahan lya tu..moga lya terus sihat..

Etuza Ezawarna said...

selamat hari lahir tuk Lya

Cinta Misteri said...

moga lya panjang umur dan diberi ketabahan. wish we can wish her birthday again next year...

wan nurul hezrina abd halim said...

may Allah bless u dear lya..

Yana Libra said...

amin~ :)

moga kak lya sihat slalu~

9n0L4 said...

ntah bile la nk jupe wanita tabah ni. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina