Kerja di awal pagi..:)

Alesya tidur awal malm ni .dalam pukul 9 malam gitu la die tidur....
Rase Sunyi betul la malm ni...tiada hilai ketawa kedengaran....Aku fikir baik aku tidur awal juga malam ni....tengah aku berkira2 nak tidur aku diganggu dengan panggilan talifon ...

Kak aza a.k.a boss : lela esok kau masuk pagi la ye..tak cukup orang nak kerja.....

Aku : pagi pukul berapa..??? Kan aku memang masuk pagi...

Kak aza a.k.a boss : masuk pukul 6 pagi la...macam aku.....

Aku : laaaa..aku boleh buat ape je pepagi tu kak...heee...bukanku pandai pon nak Kendali Mesin dialysis tu.....

Kak aza a.k.a boss : kau boleh timbang macam biase la...tolong aku...kelam Kabut dua orang je kerja ...boleh ye...

Aku : baik la bosssssssss.....:(


Aku nak tidur esok nak Koje awal pagi......huhuuuuu...

Selamat malam....:)




p/s : ni cerita malam tadi..sekarang aku kat pat keje dah...tengah gigih buat kerja di awal pagi....
Selamat pagi semua :)


Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

23 comments:

Ibu Amirul said...

kul 6 pagi masuk keje... awal nya

@e_da said...

comelnya upin cha... adik deena nak pinjam

Deqla manjew said...

pergghhh.. lagi awal dari deqla.. naseb baik terjaga yer.. hihi.. selmt berkeje....

Cik Nur™ said...

wahh..nikmatnya tgk alesya tido smbil peluk upin...
nur jadi nagntuk jugak ni..hihihi

Aine Ainun said...

Ala tomeinya ada ipin...

ipin ke upin?? hehee

are_lin@yu said...

wahh mmg awal btl ni kak..time tu xbgn lg..hehe

Mrs Velentine said...

My wani tidur jam 7.30 semalam..sebab x sihat

Tihara said...

awalnya masuk keje..bagus, cute je anak tu tido :)

Chic Na said...

erkk.. tak pernah lagi kerja pukul 6 pagi. huhu..

HeNRieTTa JoSe said...

Alaa cmeinye anak dara tdo.....nam pg? Awlnye.....

wan nurul hezrina abd halim said...

selamat bekerja di awal pagi..sib nurul tak kerja kat tempat dialysis kalau tak sik ingat arwah abah=(

mama aryan said...

awalnya kena masuk keje..akak waktu tu tgh mandi..hehe

BUNDA a.k.a KN said...

assalam,

cute bb tu tido ngn patong dia...mcm dia nak keje sok...

nini said...

awalnya kerja kak...akak kerja kat mana...=D

Rohani Hashim said...

kul 6 pg? erkkk awalnya, hehe almaklom ler paling awal masuk keje kul8 ;)

Cinta Misteri said...

pasti mlm ni dh keletihan, tidur sebelah asya lah tue

Arina Shamsul said...

sabo je la dear...huhuhu.

alesya tido ada puting la.heheeh.

Nurmujahidah Ismail said...

comeynya yang tidur tu,, hehe

Cik Aini said...

kalo dh x tahu nk wat apa..g lah wat timbang pastu cek darah..pastu timbang blk pastu cek darah lagikk..alah cam selalu mama Lela buat tu.hahahhaa

Si Matatajam said...

Awalnya kena keja...keja rajin2 yea Lela.
P/s: miss so much Lela

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

awalnyer kak lela start keje...wani tgh membuta g time tu hahahaha

Yana Libra said...

nyenyak alesya tdo~ :)

9n0L4 said...

mak oiiiii. awai nye masuk keje. kul bape lak nak mandi bersiap sume tu. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina