Ada sesuatu di situ...

 
Ada sesuatu dalam peti ais saye

Cube teka apakah itu??



Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

18 comments:

Dieyna said...

macam mana lak berus kain boleh menempel dalam peti sejuk tu... hehe mesti kerja si kecik tu

Cik Nur said...

a'ah..de berus kain yg telah di sejukkan..!

hehehe..sabarrr... :)

lelamaisara said...

heee..memang kerja si kecik tu Dieyna..Sabar je saye..

Berus kain Beku!!!! hehehe

~Sweet Honesty~ said...

haha..mesti nak berus esbok cek kak neh..

Aine Ainun said...

Amboi...pdainya alieysha...

Heheee.klakar keletah bdak2ni

Misya Mialen said...

Alamak. berus dlm peti ais. hahahaa. nasib baik bukan kat atas dlm ais tu. hihihi.

mzhany said...

ahahha berus. agaknya berus tu dh panas sgt sbb byk buat keje, lari masuk peti ais jap sejukkn badan;)

9n0L4 said...

hehe. nakal benor letak berus dlm peti sejuk. ;)

lelamaisara said...

Bukan nak berus esbok pon...bukak2 dah ad berus tu kat situ..huuuu

Arina Shamsul said...

hahahaha..tidak lain kerja si comel alesya la tu kan?hahaha.comel je..

Yana Libra said...

hehe..kelakar plak tgk ade berus dalam peti ais.. :p

dyabunga said...

cam ne tu berus ada dalam peti sejuk..haha

lelamaisara said...

Si comel saye punye kerja..terlampau rajin tolong mama die..heee

Lara E'dayou said...

tau xpe .. hehehe ..

Lara E'dayou said...

singgah lawe lela lunch .. :)

eLLa n aLia said...

oh, berus rupanya.. ella cari2 nampak nugget je.. tak perasan berus tu.. hehe

Masha Meisters said...

masak berus ke kak esok?

Cik Aini said...

hahahaha
berus tu standby nk masak skali kot :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina