Wordless wednesday #7

 
 
 
 
 

 

Belum pon pakai wat raya,kasut dah berconteng....huuuuu
 
 
 

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

32 comments:

Cendol said...

haha diconteng oleh budak comel tu laa..geramnyee tengok kasut baby.suke tengok baju baby,topi,kasut..kecik2 je comel.rase nak beli tapi tak tau nak serkup kat sape.haha takde babyyy

@e_da said...

hhaaaaha cha ni saje je.... Mesti nak pow papa kasut lg 1 tu.... Hihihiiii

Deqla manjew said...

haha... dia nk cantikkan lagi la coraknya dear.. naseb laa.. :p

Cik Nur said...

Molek dah kasut tu, sekali kena conteng daaa...
mesti kerja si comel tu kan.. :)

Cik Nur said...

akak, nanti cuba rendam dgn dynamo.. tp jgn rndam lama2..rendam keja je, sebelum tu, sapu dynamo dkat tmpat yg terkena dkwt tu..lepas rendam cuba tnyeh2..

sayanglah kalau tak pakai.. lawa kasut tuu..:)

Misya Mialen said...

nak pinjam blh x?

Nazayiena said...

Suruh mama beli lain,huhuhu....

Cinta Misteri said...

Chumelnyeee...msti ada munyik2 dr jauh dh dengar dia dtg wat collection.

Moral: jgn sepah2kan pen

Hasrina said...

lol...hehe..

Masha Meisters said...

haha...mama ni xbagi kertas tu yang kasut pun dye nak tulis....hihi

BERT said...

hihi nk mtk lg ksut bru la tu hihi

Wanieys said...

hahaha dia nk tambah corak la tu kat kasut huhu

Chic Na said...

kena beli baru la nampaknya. hehe..

Si Matatajam said...

Ala sayang....comel kasut tu....Si kecik tu nak beli lagi sepasang kot..

Karukord Jagau's said...

Hehehee biasa la tuuu...

Karukord Jagau's said...

Hehehee biasa la tuuu...

Fiza Suhaimi said...

si manja suruh mama dia beli yang baru la tuu.. Heheheh.. itu lah telatah si manja.. buat kita tersenyum.. :D

Aine Ainun said...

Hahaaa....

Tu tandanya nak beli kasut lain,hehee

Miss BaNu said...

laaa kasut raya dh dicontengnya..sayang kan..nk suruh beli baru la tuh hehehe..

Norzie hany said...

Comeynya kasut dia....dah kena conteng pulak.klik cup2 disini.

Arina Shamsul said...

hahahahaha..corak tak cukup lettew..hihi..

ieedaz @ mama_isha said...

Kena beli kasut lain la utk raye nanti :-)

aReLaN said...

hahaha..kreatif sangat tu.nak tambah sket lagi corak kat kasut raya.

izan mama mia said...

mak ai..comelnyer kasut dia...tapi takpa..conteng sikit jer tuu..seni namanya..hihihi

UmmiSyarni said...

laa..sayangnye.dah comot kasut raya.

KorN said...

wah.. kreativiti budak2 sekarang.. hehehe bagus sbnarnya untuk perkembangan minda kanak2...
nnti beli yg lain lah untuk raya.. hehehe

~Sweet Honesty~ said...

soh alisya conteng dinding pula..hehehe

9n0L4 said...

huhu. dgn innocentnye menconteng kasut sendiri. ;)

Yana Libra said...

alahai..nakal betul anak akak ye..huhu..sayang je~

N.Aima K said...

yak ampun...ini mengundang kemarahan mama ni!!

|shuhadaothman|TM said...

tapak kosong. kita kasi corak sikit. hahaha.

izz iizza said...

kiut jer kasut tu..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina