Hari Raya Pertama

 
Hai...cuaca mendung hari ini..terasa mau tidur pulak..hehehehhe
Ni nak tepek pic raya pertama aku sekeluarga...
Sudi kan la menjamu mata ye..:)
 
Keluarga besar aku...
( Abang aku Makhdir dan keluarga arwah kak normah aje yang tak ada)
Adik beradik satu bapa lain mak  semua nye ada lapan beradik...
Empat lelaki dan empat perempuan


Gadis2 ayu keluarga aku...heh...

Jejaka2 tampan keluarga aku..hehhehe

Haaa...yang ni keluarga kecil kami...
Yang kecik tu la Alesya anak aku....:)

Yang ni adik beradik aku yang sama emak sama bapa...
Ada abang sowang...g beraya sampai tak ingat ballik...kan tak da pic die....

Ni Mak ngan abah tersayang...
Raya tahun ni diorang tak bape sihat...demam melanda...

Seronok gelak tertawa berkumpol bersama keluarga di hari raya...
Tapi apekan daya aku tak dapat beraya sakan tahun ni....
Dapat ph je cuti 2 hari...Kecian kan...huhuuuu...
 

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

32 comments:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sonok kumpul ramai2 :)

mama aryan said...

seronok dpt berkumpul ramai2 kan..

Cik Nur said...

warna warni di aidilfitri.. :)

meriahkan dapat berkumpul ramai2...
nur xsempat nak bergambar, sibuk memasak di pagi raya..huhuhu

Cikgu Ma said...

waa...seronoknya bergambar ramai2..saya x bergambar pun raya kali ni...salam kenal =)

Masz Sidek said...

keluarga yg besar... mesti meriah bila berkumpul...

izan mama mia said...

bestnyer dapat bekumpul ramai2..

Cendol said...

ramainye family cute mama cute mama .patut le alesya bnyk duit raye.haha
yg plg best tucute mama pn tersenarai dlm gadis2 ayu.haha awesome.sweet pinky!

9n0L4 said...

ni tema kalerful la ehhhh. huhu. ;)

etuza said...

seronok tengok cute mama bergambar ramai2 ya di pagi raya,. baagia pasti terasakan...besar keluarga ni..

Si Matatajam said...

Seronoknya M tgk big happy family camni...mesti meriah sangat..l

Cik Aini said...

bila sekali berjumpa ramai2 mcm ni meriah kan,sonok sgt mcm2 crita yg kuar...

**eh mcm kenal sgt dgn buaian tu...kalo tnya CiM lagi lah dia kenal buaian tu kan.hehe =)

norhidana said...

seronok bile kumpul ramai2 di pg raya, lg2 kalu sume adik badik yg dh kawin dpt sama2 beraya kt kg...

BERT said...

meriahnya raya bila smbut berjemaah mcm ni huhu

Deqla manjew said...

wahhh syoknye ada gmbr sefamily..best la kalo masing2 sporting...kalo family deqla ssh sikit la bab bergmbr ni...ajak pun malu2 la apa la..haihh...ngada2 jek...

Kesuma Angsana said...

meriah bila berkumpul ramai2 raya ni!

Miss BaNu said...

wah meriahnyer...warna warni gitu..

Cinta Misteri said...

Msti riuh rendah umah kan. Family CiM kecik je, belah CiM 4 org, belah en.hubby pun 4 org. Tapi riuhnya dh mcm 40 org. Lagilah lela yg ada 8 org, bila sumer ada psti meriah giler

are_lin@yu said...

terasa nak balik raya lagi lah..hehe

dyabunga said...

seronokmya berkumpul ramai2..

ieda said...

keluarga besar memang seronok .. nak bila berkumpul kan dikk
meriah suasana .. seronok ;)

LYAfrina said...

meriah kumpul dgn semua adik beradik

Chic Na said...

meriahnya raya. rasa nak raya lagi sekali la. hehe..

maslin said...

Selamat ari raye... bestyer dpt bergambar ramai2... Thn ne fmly kite x smpt nak ambik gambar ramai2...

N.Aima K said...

bestnya ambil gambar raya kat luar...teringin sangat tau!!

jaakechik said...

sakan bergambar di hari raya, best kan dpt bkumpul ramai2.... :) btw, slmt hari raya yer...hehehee

Wanieys said...

fuyoooo....meriahnyer family kak lela :)

Solehah Shamsuddin said...

wah bestnye bergambar bersama-sama

Masha Meisters said...

eeh....buai itu! hehe...seronokla keluarga besar kan :)

Dayana Bahar said...

Keluarga besar ni...

ps : Boleh tanya Arwah kak normah tu yang sakit barah ke?? Macam sama nama ngan kisah dalam blog moon pasal adik ipar dia yang kena barah otak tu

izz iizza said...

meriahnya..cantik-cantik gambar ni..:)

etuza said...

hari raya memang sangat seronok, keluarga besar ni.

wan nurul hezrina said...

mesti meriah kalau dah ramai2 cenggini.nurul gak sadis lupa snap pic.adaker patut!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina