Dah jadi tunangan orang adik aku ni..



 


,
 
 
Hai selamat hari rabu...
Sihat semua??
Ni nak story mory pasal adik bongsu aku ni..
Sedar tak sedar adik aku ni dah besar,rase nye die macam budak2 je lagi...
Anak bongsu biasanye manja la cikit kan...
Perangai aku tgok tak berubah pon..hahahaa
MERAJUK KUAT..
Hahaa..adakah anak bongsu memang berperangai begitu???..
Hubby Aku pon Anak bongsu...
Kawan Baik aku pon Anak Bongsu.. 
Kalau kawan aku tu memang MERAJUK KUAT..Heee
Hubby pulak tak sangat la...
Manja iye kot..
Lagi2 dengan mak die..hehehehe
 
Eh Dah banyak pulak cite pasal anak bongsu ni...
Marah karang orang2 yang anak bongsu ni..hehehe
Jangan marah tau..ini pendapat aku saje...:)
Tak semua anak bongsu MERAJUK KUAT kan....:)
Sebenarnye nak cite pasal adik aku yang dah selamat menjadi tunangan orang tu :)
Tahniah...
Dah kawin nanti jangan MERAJUK KUAT dengan suami tau!!!!!
 
Layan le pic majlis hari tu ye...:) 
 
 
Si Adik yang bertunang...
  
  Alesya dengan mak cu nye

 Cute mama pon nak bergambar jugak..
Pssss...pelamin mini tu aku yg buat..hahaha...
Ada ke sesiapa nak tempah...huuuuu
 
Hantaran belah pihak perempuan
(Aku jugak tau yg buat..)
Hee..bedal aje sebenarnye...
Ada buat tempahan coklat dengan Cik Na untuk hantaran ni...
ada snap gambar tapi tak cantik pulak...
Nak tengok coklat ape aku tempah Klik sini
Tak rugi buat tempahan dengan Cik Na ni..Tak percaya tempah la sekarang..hee
 
 
 Hantaran belah pihak lelaki..

 
 
 
 
Sape paling cun..hahaha..boleh gitu...
Mesti ada yg dah tau sape kat pic ni kan..:)
 
 
 
p/s: Kalau tak ada aral melintang,InsyaAllah majlis pernikahan adik&akak akan berlangsung bulan 10 ni..:)
Tengah pikir nak buat hantaran ape pulak...huhh...



Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

22 comments:

cendol said...

waahhh selamat bertunang! moge dipermudahkan segale urusan ^_^

Natasha said...

congratez to her.. =)

Wanieys said...

selamat bertunang utk adik kak lela :)...wani pun anak bongsu dulu jer manja skang x dah hahhaaa

Yumida said...

sweet la adik sis...adik sy pompuan tu yg no.2 bongsu tu kuat jgk merajuk..mengalahkan adik lelaki bongsu sy ni..nampak cam matang..x pernah meminta..tp adik sy yg pompuan ni..mak aiii...suka nak demand2..kengkdg sllu kte org gaduh..hehehe

coklat cik na mmg pemes ngn kecantikannya...hasil tgn seni sis pn cantik gak deco brg hantaran tu :)

Masha Meisters said...

alehh...adik yang nak kawen,mcm dye pulak yang nak kawin..pening memikir...haha

dyabunga said...

coklat tu cntik sgt..geram dya tgk kt blog chic na..rupanya coklat tu akak punya ye

Chic Na said...

biasa la anak bongsu kan. nanti da kawen takdela merajuk lg. merajuk ngn suami dia je la. waaa nanti kawen sama2 la ye. bestnya..

alaaa baru nak tgk coklat kreatif yg lela gubah tu. :)

BERT said...

cantikkk!! tahniah buat adik yang selamat sudah bertunang.. besela adik bongsu mmg manja kan hehe

LYAfrina said...

comelnyer.. tahniah..

dress alesya sama cam asya punya la.. crak polkadot n kaler sama..cuma design lain sket

~Sweet Honesty~ said...

waa...muda2 dah bertunang..nak kawen pla tu..turn sweety bile la agaknya..huahuaaaa

Aine Ainun said...

Alahai...comeynya adik Lela tu...
tak lama lagi da majlis ni..bagus x perlu ikat lama2...

Cik Nur said...

selamat bertunang buat adik mama cute..nur nak ambik berkatlah.. hiiiii.. :)

aReLaN said...

tahniah buat ur sis.adik bongsu saya pon memang jenis kuar merajuk.aiyoo...

Si Matatajam said...

Kita sebagai kakak ni camtu la..adik yg nak kawin kita yg dok pikiaq nak wat hantaran apa... Adik M baru ja lps bulan 4 ari tu...

Arina Shamsul said...

wah alesya rantai ...tercabar mak datin tau..hahaha..


btw tahniah untuk adik :) semoga setiap urusan dipermudahkan :)

mizz miaizzati said...

biasa la kak merajuk..nak manja2 skit..hehe

|shuhadaothman|TM said...

tahniah! hehe. dah tunang da ye. semoga dimudahkan urusan :)

9n0L4 said...

ehhh suami pun anak bongsu tapi sikit pun tak manje. marajuk pun tak reti. huhu. saye yg anak sulung ni kuat merajuk. ;)

izan mama mia said...

comel bakal pengantin tuu

N.Aima K said...

wah tahniah..cantik!! nsb tok kadi tiada kalau tidak boleh nikah sudah ni ;)

nursarah puteri said...

Tahniah si adik dah bertunang. semoga lancar ke majlis kawen Ameen.

wan nurul hezrina said...

bila ek nak kawen?soga Allah memberkati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina