Jari Jemari Alesya...

 
Cute tak jari jemari ni??
 
Ni milik jari jemari Alesya...Cute kan siap berinai...Mak aku yang pakai kan...
Bila tanya mana tangan pengantin mesti die akan tunjuk jari jemmari die tu...hee...
Ritu bawak Alesya pergi majlis kenduri pengantin,asyik la die tunjukan jari jemari die tu...:)
Suka betul die..siap buat lakonan semula macam mana nenek die pakaikan  inai tu...Ketawa aku tengok keletah die,buat aku sentiasa senyum...:)




p/s : Aku tak tau nak buat apa dengan blog aku ni..Apa yang terjadi pon aku tak tahu..Aku yang masih buta tentang blogger..hahaha...


Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

11 comments:

Unknown said...

aloh aloh.. cumell nyer jari anak dara nih..

Arina Shamsul said...

anyonyonyo..comey nyer jari2 dia..:)

~Cik Sweety~ said...

alaaaahhh..jatuh saham alesya mama dia neeehh... ssh la jejaka2 ganteng nk ngorat..hihihi

Miss N™ said...

olololo..comeinya! ade inai lagi.. :)

akak..nur dulu pun buta gak bab blog2 ni..lama2 jadi pandai sendiri..

LYAfrina said...

alahai..kiutnyer jari2 dia..kecik jer... comel sgt2..

awk..xperlu pikir apa2 sgt..just menulis sperti biasa.. masa akn mgajar kt.. sama mcm lya msa bru2 jd blogger dulu..ntah2 apa2..sgt2 teruk tau... tp.. masa tu mgajar kt utk jd lebh baik. kt akan jd pandai dgn sendirnya.. apa y penting..kt sematkan dlm hati..kt menulis utk mencatat coretan insan2 tsyg sbg knangan di msa depan..

Tie HT said...

comel jari dia..runcing.. :)

Chic Na said...

mesti alesya suka sbb tgk merah2 kat tangan. comel la tgn kecik2 camtu. hihihi.. :)

9n0L4 said...

huhu. mcm jari org berdarah manis. ;)

Aine Ainun said...

heheee....
comelnya pakai Inai..=)))

teringat masa kita kekecik pon suka sgt pakai inai...=))

Cik Ai said...

mmg cntik tmbh2 bl dh tggal separuh kan,nmpk comel je =p

Unknown said...

cutenya jari...tuannya pun cute jugak....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina