Mood bercuti sudah habis...

 
 
Alhamdulillah..Dapat lagi bertemu disini...Terasa sangat rindu pada kawan2 maya saya ni...heee..ada ke yang rindu same aku??huuu...

Terima kasih yang mendoakan sepanjang perjalanan saya semasa pergi bercuti ye...
Badan masih penat, tapi sangat seronok...Yang paling seronok tengok Alesya happy..:)

Hari ini dah mula kerja..Mood sangat stress...Huuu kerja banyak menimbun..tak tau mane satu nak di siapkan dahulu...Hmmmm kena tarik nafas dalam2 dulu...hahhaha...Senang nanti aku story pasal cuti aku tu ye...:)

Semoga dipermudahkan urusan aku hari ini...Amin.....:)

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

16 comments:

Abang Karu said...

Hehehe sama laaa kita pun banyak keje gak ni....curi2 update blog pun pakai enpon je...

Selamat bekerja (^___^)

Miss N™ said...

selamat kembali bertugas..!
rindu akak jugak.. :)

jemput jawab servey nur di blog ye.. :)

~Cik Sweety~ said...

sabar yee..sweety ne pun byk gilakk kejaa..

are_lin@yu said...

sis ayu follow sini ;-)..
moh ler kita semangat bekerja.hehe

Tie HT said...

best cuti2 ni..cuti terus mcm saya pn beshh gakk..tp tak masyukk laa :)

Dr K said...

Salam perkenalan..:)

Selamat kembali bertugas..moga lebih semangat & komited..:)

Arina Shamsul said...

selamat kembali dear :) jangan moody2 ye :)

Unknown said...

Part paling tak best lepas cuti ialah part kerja bertimbun tu kan? Hihi, takpa slow2 jalan

Aine Ainun said...

lamanya x jenguk kamu lela...
windu bangat=))))

Chic Na said...

rindu jgk. hehe.. selamat kembali bekerja lela. :)

Unknown said...

tgg cerita ....ceritalah..

Unknown said...

Salam. laamaaaaaaaaaaaaaa sangat saya tidak melawat kalian, semoga terus menulis dengan senyuman ye... ◕‿◕

Arina Shamsul said...

assalammualaikum dear :) singgah sini jenguk kamu :) sihat ? semoga allah jadikam hari ini lebih baik dari semalam :)

Lynn said...

oh..baru masuk ari ni ye...sama la kita..baru habis cuti fail dah bertimbun..hehe

9n0L4 said...

seronok sekali sekale bercuti jauh sikit kan. ;)

norhidana said...

seronoknyer dia main air

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina