Selamat Hari Guru

 
 Ni pic masa ting 6..cube teka mana satu saye?? heee..

Sebenarnya nak wish kat kawan2 baik aku ni..Antara kami berempat aku sowang je tak jadi cikgu...     kecian kan...huuu
Selamat hari guru untuk mereka,Jun, reha dan azrina..
Semoga mereka dapat jadi pendidik yang baik...Amin..
Nak wish jugak kat abang ,kakak dan kakak ipar aku..mereka juga seorang pendidik...
Tak lupa gak pada kawan2 blogger aku ni..Sweety,cikgu Etuza dan Kak Dieyna..Mungkin ada lagi yang aku tak tahu..ape pon selamat hari guru la pada mereka yang bergelar guru ye...
 Selamat hari guru juga pada guru2 yang telah mengajar aku dari sekolah rendah hingga lah ke sekolah menengah...Jasa kamu sangat aku hargai...
Yang paling utama tentulah mak dan abah...kerana mereka lah guru yang terbaik bagi aku...Mengajar aku dari tak tau ape2 hinggalah aku dah tahu banyak perkara...Terima kasih mak abah..I Love U...
Semoga mereka dirahmati Oleh Allah hendaknye...Amin....
Huwaaaa...panjang lebar plak..dah macam ucapan ketua kampong plak...haaaaahaaa..jangan mare...
Ape pon layan la pic aku ni eh...enjoy...:)

 Kitaorang selalu pakai same..haaa ala2 boria gitu...



Kawan sekelas masa tingkatan 6
 Pic belakang sekali,yang betul2 belakang cikgu tu pic Norliana samsudin..Artis popular tu...heee..promot kawan jap,entah Yana ingat lagi ke idak ngan aku ni..hehhehehe....

 Pic last kitaorang dapat berkumpol...
Semua dah bawak beg tangan masing2..hee..Sowang je lagi belum berumah tangga...Insyaallah 2haribulan ni die dah boleh join group wife2plak..hihihi...
Alesya paling otai...hahhaa..antara kami berempat aku la yang kawin dulu...heee tu sebab tak jadi cikgu kot...heeee..
Rindu la kat korang.....nanti jumpe kat umah azrina eh...Tapi aku tak dapat undangan lagi ni.....                   macam mane???

 








Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

21 comments:

~Cik Sweety~ said...

tak jadi cikgu kt sekolah xpe..cikgu kt rmh lgi best taw..hihi

Liyana Anuar said...

hehe...yana samsudin tu classmate akak dulu rupe nye ye..hehe~

Chic Na said...

lela yg kedua dr kiri kot. hehe..
at least dpt jd guru utk anak2. pun seronok jgk. :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

oh ramainya kwn jadi cikgu

dieyna said...

takpelah tak jadi guru pun... rezeki masing2.. hee

dya nasir said...

dua dari kiri..senyuman sama..hihi..btl tak?

Unknown said...

jd cikgu pada anak llaa...kita kan cikgu paling awal untuk anak kita...

Kakcik Seroja said...

Kita tetap merupakan guru kepaqda anak2 kita. :)

johari said...

hehehe..saje la dtg sini..

http://johariblogger.blogspot.com

Unknown said...

deqla pun jadi cikgu main2 jew...conteng2 dinding kat umah masa kecik..hahaha...

Kazman / Sue said...

selamat menyambut hari guru juga...

Rtp Farra Arisha said...

just so you know, namanya takdir manusia itu berbeda2. so now it's time for you to respect, trust and appreciate to each other. ;)

happy teacher's day to all teachers in the whole wide world.~

Masha Meisters said...

jadilah cikgu pada alesye...HEHE

Cik Ai said...

xpelah..lela jd cikgu pada alesya je lah..tu pun bagus tau =p

Abang Karu said...

salam singgah di pagi jumaat....
slmt hari guru juga buat rakan2 :)

Abu Bagi said...

selmat hari guru kepada akak yg mnjadi guru kpd anak2 akak :)

aReLaN said...

selamat hari guru buat ur frenz.hehehe...

Miss Syahbanu said...

wah pic masa sekolah2 dulu..wah sekelas dgn artis tuh..hehehe

9n0L4 said...

terima kasih untuk ucapan. huhu. sape yg ucap ntah. takde pun . saje mngade. hee.

Misya Mialen said...

awak, bestnya awak masih ada gmbr dulu2;) masa tu kenangan2 teringah dgn kwn2 kan;) wah, sekelas dgn yana ke.. msti kenal tu;)

Aine Ainun said...

seronokkan persahabtan kekal sehingga sekarang...=)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina