Kalau Jauh Rindu,Bile Dekat Bergaduh...

 
 Hai...
Ape benda yang jauh Rindu  bile dekat bergaduh tu...
cube la teka..
hehehe...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ok...
Teka teki dah habis...
Ni jawapan die
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alesya dan Danish


Hehehe...gamat di buatnye dengan kerenah budak dua orang ni...
 
 
 
 
Cute mama teringin nak ada baby lagi lah...hehehe...
nak bagi Alesya kawan...heee
 
 

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

26 comments:

Tihara said...

insya Allah..aamiin..saya pun nk ada baby ni..tlg doakan sama2 ...hehe :)

Deqla manjew said...

lorh, baru nk teka....dah habis...haha...biase la kan adik bradik..gadoh2 cmne pun ttp syg... :)

Nyue said...

ahahahhahaha...igtkan apa2 td..biasa tuu

Si Matatajam said...

Camtu la perangai budak2 he he...

Wanieys said...

xdan nk jwab dh bg jawapan hahha...wah rindunyer bau baby hikhikhik

Deq's Qienz said...

hahahaha..tak sempat nak teka..hahaa

are_lin@yu said...

baru nak teka..hehe...wahhh cepat2 tak sabar nk tgk sis pregnant lg..hehe

ieedaz @ mama_isha said...

mama isha pun same!!!!! teringin nak ada baby lg..jom kite proses baby 2013..hiks ;p

CheNamNam said...

Ya Allah samer jerklah ngan anak-anak hakak ponn...kalo dekat bergaduh siang malam tapi kalau takde kejap2 tanya,kejap tanyaa...hadeiii...

bestkan dapat cium bau babyyy...sedappp...winduuuu jugakkk nak dapattt babyy lagiii...tapiiii

dyabunga said...

cptnya habis..dya baru semangat nk meneka..haha

cendol said...

haha biase la tu ..baru name nye true sibling..hehe doakan cute mama dpt baby baru

Chic Na said...

alaa tak sempat nal teka dah ada jawapan. biasa la tu mcm kita ngn adik beradik jgk.

moga alesya cepat2 jadi kakak. ;)

izan mama mia said...

mmg gitu,..mia tak ada kawan...tapi mama xnk ngandung lg..heheh

Yana Libra said...

insya'Allah..kalau dah rezeki tak ke mana kan kak~ :)

Masha Meisters said...

hehehe...cepat2 ckitla...Laesya dah nak adik tu...lambat2 nanti dimamah usia...kakaka

9n0L4 said...

nak baby jugakkkkkkkk. ;)

LYAfrina said...

hehhe.. biasalah tu.. bila jauh..rindu-rinduan.. bila dekat..gaduh2 manja.. hehe

insyallah..kalo ada rezeki.. x kemana.. tuhan lbh mgetahuinya

~Sweet Honesty~ said...

wahh..sile lah beranak yea..hihi

Dieyna said...

semoga impian mmberi kawan kpada alesya tercapai

aReLaN said...

hohohoho...bakal ada adik baru la tu nanti.besela adik beradik.memang bila dekat, macam anjing ngan kucing.hmmm...

Ros said...

Assalamualaikum lelamaisara,

Amboi Alesya....siap dok jeling2 lagi tu,he.he.he...Sabar ja lah ya Danish ya....

InsyaAllah....Semoga Allah perkenankan hajat lelamaisara tu ya.....

Yumida said...

beznye impian mama..menambah lg isi umah..sy pn nk plan camtu..menunggu rezeki lg
kiut budak 2 org tu...hehe

Arina Shamsul said...

hehehe,tu la seronok tengok telatah anak2 kan dear..hehehe.

Saya doakan semoga Allah permudahkan semuanya dear :)amin~

Arina Shamsul said...

hehehe,tu la seronok tengok telatah anak2 kan dear..hehehe.

Saya doakan semoga Allah permudahkan semuanya dear :)amin~

wan nurul hezrina said...

betul2 mama mcm merah n sofia..kalau sofia takder dia tanya kalau ada sik mengenakan sofiajer si merah2...tapi mmg suasana riuh rendahlah ngan budak2..syokk.

Dayang Syazwani said...

alesya tu pun nk adik baru tu...
hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina