wordless wednesday #3

 


 
KITA ORANG DAH GATHERING DULU..HEEE..JANGAN MARE!!!!!!

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

34 comments:

Deqla manjew said...

haha.. memey la..dah korang kwn seblm GSF lg..haihh..mkn je eh keje korang..len kali ajak!!! :)

Cik Nur said...

wah..ade mkn2..sedapnyer..!

Si Matatajam said...

Wah bestnya depa.....

Wanieys said...

hohoho kak xajak pun...nak majuk arrr cam ni hikhikhik

Chic Na said...

ini tidak adil.. tidak adil.. bagi ku.. haha.. tgk cik na dh nyanyi. tak aci la sbb korang dekat2, keja pon setempat. sedapnya ayam tu. :)

Cik Aini Lavender's said...

amboi..
mentang la korang dekat kan,pastu lak dh kenal kan..gathering la sangat..haish,
sggh bikin jeles btul lah :)

~Sweet Honesty~ said...

kemain lagi makan2 sonok2 yea..huhhh

Miss BaNu said...

wah3x gathering gitu..hehehe terbaiklah..

LYAfrina said...

gathering blogger erk??

Black Jeepsu said...

wahhh.. seronok lahhh... gather gather gitu.. :D

Deq's Qienz said...

bestttt...nak join 2kaki bley??

Deru Ombak said...

Nak ayam.. :)

Yana Libra said...

sedap tul tgk gambar2 tu..hehe~

Masha Meisters said...

e'eh...bestlah korng kan...
ini tidak adil...haha

aReLaN said...

uish...gathering tak ajak pon.wuuuuu

dyabunga said...

bestnya..nape tak ajak dya ni..haha

nur anis said...

sedapnya sedapnya..

|shuhadaothman|TM said...

bestnye..da lme x bt mkn2 mcm ni. kwn2 msing2 bz. sobss

|shuhadaothman|TM said...

bestnye..da lme x bt mkn2 mcm ni. kwn2 msing2 bz. sobss

Masz Sidek said...

sedapnye... lapa perutku di pagi hari ni.... ;p
sedap2 jer... nampak menyelerakan... :D

Yumida said...

sedapnye makanan..peaceeeee

are_lin@yu said...

sedapnya nak ayam tusikit boleh?/bolehlah..hehe

izan mama mia said...

wahh..meriah..best nyer

ieda said...

makan2 yg best kalau ramai2 macam nie ;))

Solehah Shamsuddin said...

lapar ble tgk ayam tu.ble lak kita2 nk wt gathering ye?

Deq's Qienz said...

hihii cmna nkwat nantu/.mama lelA xdak ank teruna..hihii

Arina Shamsul said...

eh..bila nak tukar gambar minum2 lak ni dear..hihihi..asyik makan2 je,,hehehe.

Arina Shamsul said...

eh..bila nak tukar gambar minum2 lak ni dear..hihihi..asyik makan2 je,,hehehe.

Tihara said...

best nyew gathering wat bbq :)

9n0L4 said...

hohoi. makan tak ajak wehhh. ;)

N.Aima K said...

amboi..next! team mn lg nak gath? hikhik..sedapnya mknn tu esp ayam nyum nyum

Cik Penguin_Solehah said...

sibuk gathering smpai lupa kami di sini ye ,haha..#miss akaq gak =)

Dieyna said...

pot luck eik... hehe

wan nurul hezrina said...

suka suka suka..tang makan2 mmglah nurul terliur..tak kira lah org post apa sedap belako

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina