Jiran

Selamat pagi ..
Dah lame tak update rasanye...ada sesiapa rindu ke nak bce n3 saye....hehehe..perasan saje...
Bukan ape pc rosak le ..lappy lak dh lame tak upgred sesangt la lembab..huu..nasib le ad hp cap ayam ni...heheh..
Dah lame tak update tak da idea pulak nak megupdate nye. Huuu..
Ok la ada idea karang saye update lagi la ye...
Bye...
Aci tak n3 ni yang tak da kena mengena langsung dengan tajuknye....hihihi. Jgn mare ye .....
Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

10 comments:

~Sweet Honesty~ said...

lorh...bikin saspen sajorkk kak lela..haha~

Yana Libra said...

hehe..mmg takde kena mengena lgsg~~~ :p

lelamaisara said...

Hehehe...jgn marah ea sweet honesty...;-)

lelamaisara said...

Huuu...memang takda kena mengena pon:-P

Cik Nur said...

hahahaha..sah mmg xde kena mengena..!
nak tgelak pun ado..hehehe

psst..akak pakai hp ape..?

lelamaisara said...

Sony je nur.:-)

Chic Na said...

ingatkan jiran buat hal ke ape. rupanya takde kena mngena pun. huhu.. :)

9n0L4 said...

haha. sabor jelah. ingatkan hal jiran ape tadi. ;)

Masha Meisters said...

ahahaha...kene servis cpu kau kak....

Cik Aini said...

hahahaha
aci je awak..alah sebenarnya kita tau awk suka main aci2 buka pintu kan.hahahaha
eh,xpe kan kalo komen xde kena mngena ngan entry.ngengenge

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina