Merisik




Merisik?? sape yang kena risik ni...Waaaaah..aritu mimpi kena patuk ular tiba2 dah ada orang datang merisik ka??
Hahha..tapinya aku dah berpunya...Huuuu..Sape pulak yang kena risik ni ekk...

Sebenarnya bukan aku atau pon anak aku tu yang kena risik,tak mungkin la kan...Aku dah kawin dan Alesya tu kecik lagi,cebok pon tak pandai ag..Ngeee...:)
Dua orang dari adik beradik aku kena risik semalam...
Waahhh sekali dua la...Macam goreng pisang panas pulak anak2 Pak Amran ni..Kih kih kih...

Ape pon tahniah buat kakak dan adik aku..
Cepat2 kawin tau,aku tak sabar mau dapat anak sedara..heeee,boleh gitu...:)


Gambar hiasan
Aku dulu tak dapat cincin risik pon,dapat cincin tunang terus...hee



Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

14 comments:

~Sweet Honesty~ said...

wahh..org lain ygdirisik,org lain pla dpt mimpi kann?? hihi

izan mama mia said...

tahniah pada yg kena risik..cepat kawin cepat cute mama jadi makcik..hihihi

lelamaisara said...

Tu la tu..saye pulak yg dapat alamat..heeee

Huuu jadik makcik ke?? macam tue je..kah kah kah..tak sedar diri sekejap...

Lynn said...

hah..ada kaitan la jugak tu..hehe tahniah

maslin said...

tahnia tuk adik lelamaisara.. cpt2 langsungyer.... benda yg baek x yh dlambat2kan...

Solehah Shamsuddin said...

wah tahniah ye pada adik akak tu.hehe xsgka plak org lain yg mimpi,org lain yg kna risik.hehe

Chic Na said...

ooo patutla ular tu terbang. rupanya 2 family yg nk dtg merisik. :)

9n0L4 said...

hihi. laku ye. skali due. nnt super sibuk lah nak smbt org baru. ;)

Cik Nur said...

xlama lagi sibuk kenduri la ni.. :)
ape2pun tahniah...
nur masih mengunggu..huhu

Karukord Jagau's said...

tahniah juga buat mereka :)

Yana Libra said...

bestnye..hehe~~

kiranya akak ni langkah bendul eh?? huhu :p

lelamaisara said...

Langkah bendul la yana...tak pe kot..bukan gatai nak kawin tau jodoh sampai dah.....heeee

Masha Meisters said...

eh! ekau org lain yang dirisik ekau pulak yang menggatal ye....kiki

Cik Aini said...

hehehehe
ni lah adik n kakak yg baru kawin baru2 ni kan..merisik pun sama,kawin pun sama2 gak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina